اجرای پروژه‌های محله‌محور در «جلالان»

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌های محله‌محور در محله جلالان ناژوان کلید خورده است، همچنین اجرای بعضی پروژه‌ها در سال جاری با رویکرد ساماندهی و بهسازی، محرک توسعه و زیباسازی در دستور کار مدیریت ناژوان قرار دارد که به‌زودی عملیاتی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی قائلی با حضور در مراسم سوگواری امام حسین (ع) محله جلالان ناژوان در جمع اهالی این محله از کلید خوردن پروژه‌های محله محور در محله جلالان ناژوان خبر داد و اظهار کرد: در محافل مختلفی که خدمت اهالی محل بودیم، قول‌هایی به اهالی داده شد، از جمله اجرای پروژه روشنایی بوستان محله جلالان، نصب المان‌های شهری شامل نیمکت، سطل زباله و لوازم ورزشی حرکت درمانی در این بوستان، ساماندهی جداره‌ها و دیواره‌های موجود اراضی ضلع شمالی معبر جلالان از ورودی کندرو اتوبان شهید حبیب‌اللهی، ساماندهی و رفع دغدغه شهروندان در موضوع مشاغل و کارگاه‌های غیر مجاز از ورودی کندروی اتوبان شهید حبیب اللهی و نصب لوازم ترافیکی در محل‌های پر خطر برای ایمن‌سازی که به لطف خداوند و همت همکاران در ادارات تخصصی مربوطه مدیریت ناژوان سال گذشته اجرا شد.

وی افزود: تعداد محدودی از المان‌های بازی کودکان نیز تا پایان مرداد سال جاری برای بوستان محله جلالان به‌منظور استفاده کودکان تهیه و نصب خواهد شد.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان ادامه داد: اجرای بعضی پروژه‌ها در سال جاری با رویکرد ساماندهی و بهسازی، محرک توسعه و زیباسازی در دستور کار مدیریت ناژوان قرار دارد که به‌زودی عملیاتی خواهد شد.

قائلی با بیان اینکه احداث ساختمان خدمات شهری و انبارهای مدیریت ناژوان، در دستور کار قرار دارد، گفت: پروژه‌های روکش آسفالت و زیرسازی و آسفالت معابر اصلی محله جلالان و اجرای محوطه ورزشی چند منظوره محله جلالان نیز با توجه به ابلاغ طرح تهیه شده و مصوبه آن در بودجه ۱۴۰۳ پیش بینی شد که با اصلاح بودجه مورد نیاز با تأیید و تصویب شورای اسلامی شهر اصفهان در مرحله انتخاب پیمانکار و اجرا است.

وی تصریح کرد: پروژه زیباسازی و شاخص‌سازی ورودی و دسترسی مسجد محله جلالان نیز در مراحل نهایی تهیه و ابلاغ طرح توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان است که به محض وصول طرح در دستور کار اجرا قرار خواهد گرفت.

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان افزود: پروژه‌های همجوار از جمله محوطه‌سازی چنار مرتضی‌علی و ادامه آسفالت محله تا خیابان باغ فردوس نیز در دست برنامه‌ریزی اجرا است، این موضوع آغازی بر پروژه‌های محله محور در محله جلالان محسوب می‌شود که پس از چند سال با حمایت ستادهای مربوطه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان آغاز شده است و در سال‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

قائلی ضمن تشکر از همراهی و صبوری اهالی محله جلالان ناژوان به لحاظ بعضی مشکلات ایجاد شده پیرو کثرت حضور شهروندان و گردشگران برای استفاده از مراکز تفریحی، گردشگری و عرصه‌ی ناژوان در تعطیلات گذشته پایانی سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳، تعطیلات عید سعید فطر و در نهایت روزهای پایانی هفته، خاطرنشان کرد: با همفکری و اقدامات صورت پذیرفته سال به سال شاهد کاهش مشکلات و ترافیک مربوط به خیابان الفت و معابر محله جلالان هستیم که این روند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: با همکاری مؤثر معتمدان محلی و همکاران من در اداره برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی مدیریت ناژوان، بودجه پیشنهادی سال آتی (۱۴۰۴) جهت تکمیل پروژه‌ها و پیش‌بینی پروژه‌های جدید با استفاده از نقطه نظرات مردم و اهالی محل مشخص و پیشنهاد داده خواهد شد.

کد خبر 775370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.