پیش‌بینی رشد دوبرابری عبور زائران اربعین از مرزهای ریمدان و میرجاوه

رئیس کمیته زیرساخت اربعین سیستان و بلوچستان گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری بیش از دو برابر سال گذشته زائر از طریق مرزهای ریمدان و میرجاوه در اربعین سرور و سالار شهیدان شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، منصور بیجار ضمن بازدید از پروژه‌های زیرساختی ستاد اربعین در شهرستان‌های زاهدان، خاش، بمپور، ایرانشهر، نیکشهر و کنارک اظهار کرد: در سال‌جاری همچون سال‌های گذشته اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات به زوار حضرت اباعبدالله حسین (ع) انجام شده است.

وی ادامه داد: در سال‌جاری ۲۱۶ عنوان پروژه با صرف سه هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام است که از این تعداد ۱۰۲ پروژه توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های هدف، انجام خواهد شد و تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد تومان در اختیار آنها قرار داده شده است.

رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین حسینی استان سیستان و بلوچستان افزود: مقرر شده است با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ۲۴ زائرسرا با هدف ارائه خدمات رفاهی به زوار در مسیرهای عبوری زائران حضرت اباعبدالله حسین (ع) تجهیز و احداث شوند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال‌جاری بیش از دو برابر سال گذشته زائر از طریق مرزهای ریمدان و میرجاوه در اربعین سرور و سالار شهیدان شرکت کنند.

کد خبر 775363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.