خیابان‌های هسته مرکزی قم نونوار می‌شود

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم گفت: با توجه به فرسودگی و مشکلات روکش آسفالت محدوده پل خیابان ۱۹ دی و بلوار رضوی، اجرای روکش آسفالت این معابر در دستور کار قرار گرفت.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: خیابان ۱۹ دی یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین معابر شهر قم است که وضعیت روکش آسفالت این محدوده به واسطه حفاری‌های متعدد توسط شرکت‌های حفار، فرسودگی مصالح و تردد بسیار، وضعیت مناسبی نداشت.

وی افزود: اجرای روکش آسفالت مجدد در این خیابان در دستور کار قرار گرفت و پس از انجام مراحل اداری و تخصیص بودجه اجرای آن آغاز شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم اضافه کرد: آغاز عملیات روکش از محدوده پل رضوی آغاز شده است و تا تقاطع رزمندگان انجام خواهد شد، پس از پایان این محدوده خیابان ۱۹ دی به طور کامل حدفاصل میدان جهاد تا چهارراه بازار انجام می‌شود.

رمضانی خاطرنشان کرد: پس از اتمام عملیات و تثبیت روکش در نظر داریم خط کشی این محدوده را مجدد انجام دهیم تا شهروندان بتوانند با آرامش و نظم بهتری تردد کنند.

وی ضمن تشکر از شهروندانی که با صبوری شهرداری و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و اجرای پروژه‌ها یاری می‌کنند، گفت: با توجه به اجرای روکش آسفالت در شب‌ها از شهروندانی که قصد تردد در سطح شهر را دارند خواهشمند هستیم از نزدیک شدن به این محدوده پرهیز کنند تا روند اجرای پروژه سرعت و دقت بیشتری داشته باشد و از اتلاف وقت و آسیب‌های احتمالی به خودروها جلوگیری شود.

کد خبر 775347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متاسف IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    0 0
    لطفاً به شهرک پردیسان هم رسیدگی کنید! به کلی متروکه شده ،شهرداری منطقه پردیسان هم که الحمدلله عاطل وباطل است ،جوبا وخیابونا پر از اشغاله
  • سیدمحمدمهدی معین زاده IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    0 0
    باسلام خدمت شما شهردار محترم منطقه هفت قم ما چهل و پنج سال است که ما در این منطقه زندگی میکنیم و هر روز مشکلات این منطقه بیشتر میشود و بزرگترین مشکلات این منطقه اول نداشتن پارک یا بوستان مناسب دوم معبرهای ناموزون و غیر استاندارد مثل خیابان شهید مویدی و خروجی ورودی بسیار نامناسب آن مخصوصاً از میدان راه‌آهن که ترافیک سنگین و غیر قابل تحمل کرده است.لطفا رسیدگی فرمایید .
  • A IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    1 0
    سلام و احترام از مراحم شهردار محترم تشکر می کنیم .ضمنا مردم صبور و نجیب این منطقه در خواست عاجزانه برای اتصال ۱۹ دی به عماریاسر دارند .هم رانندگان هم مردم به عجز رسیدند از اجرا نشدن طرح خیابان استاد فقیهی. آه مابه فلک رسید به گوش شهرداری قم نرسید.
  • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    0 0
    سلام خداقوت منطقه خاکفرج کی ازین کوچه های تنگ خلاص میشه ن پارک وبوستان ومکان آسایشی برای بچه هامون هست ن پارکینگ برای ماشین وام درست درمون هم ک نمیدن حداقل باقرض وقوله خونه هامونو بسازیم لطفا بفکرباشید خداخیرتون بده
  • خ.سعیدی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    0 0
    باسلام وعرض ادب خدمت شماشهردارخوب وفعال.پردیسان .بلوارمکیان.زیتون ۲نزدیک به یکسال جلوی خونه هامون بتن ریختن وقراربودسنگ فرش بشه که نزدیک به یکسال متاسفانه انجام نشده.ممنونیم اززحمات شما
  • محمد پوستچی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    0 0
    من حرفم با همه مسولیت استان قم است.حیف است این مسجد جامع با این همه قداست وقدمت این طوری پنهان باشد به‌طور ی که حتی چندین سال است که در قم ساکن هستند نمی‌دانند که مسجد جامع شهر قم کجا است
  • چاوشی شماره تلفنم ۰۹۱۹۹۷۱۳۹۵۰ IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
    0 0
    خانه ی مادر بزرگم در دوران رضاشاه به زور گرفتن خراب کردن و خیابون کردن. ما چطور می تونیم حق مون رو بگیریم. لااقل به وراث شون زمبنی در خارج شهر بدین