اعلام آمادگی شهرداری مشهد برای ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: آماده همکاری و تعامل با شرکت برق برای ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی با همکاری بخش خصوصی در نقاط مختلف شهر هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل روابط عمومی شهرداری مشهد، پوریا محمدیان یزدی اظهار کرد: آماده همکاری و تعامل با شرکت برق برای ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی با همکاری بخش خصوصی در نقاط مختلف شهر هستیم. اجرای طرح‌های عمرانی و ترافیکی نیازمند همکاری و تعامل بیشتر میان دو مجموعه است.

وی ادامه داد: بر این اساس شهرداری مشهد آمادگی دارد تا در زمینه‌هایی مانند همکاری در صدور مجوز برای اجرای طرح‌های برق‌رسانی در سطح شهر با شرکت توزیع برق همکاری کند.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد یکی از مهم‌ترین طرح‌های مشترکی که در حال برنامه‌ریزی است را ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی در سطح شهر دانست و گفت: این طرح‌ها می‌تواند به کاهش آلودگی هوا و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان کمک کند.

محمدیان‌یزدی همچنین به استفاده از پنل‌های خورشیدی برای تأمین برق ساختمان‌های شهرداری و معابر عمومی اشاره و اضافه کرد: شهرداری مشهد آمادگی دارد تا در این زمینه با شرکت توزیع برق مشهد همکاری داشته باشد.

کد خبر 775263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.