نماز جمعه نماد مردم و حاکمیت است

امام جمعه شهرستان کوهپایه گفت: نماز جمعه نماد مردم و حاکمیت است که در حقیقت هم عبادت، سیاست و هم پناهگاه معنوی و سیاسی مردم برای دردها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام علی اکبر جمیاری ظهر امروز _جمعه پنجم مرداد_ در نماز جمعه این هفته شهرستان کوهپایه اظهار کرد: نماز جمعه نماد مردم و حاکمیت است که در حقیقت هم عبادت، سیاست و هم پناهگاه معنوی و سیاسی مردم برای دردها است.

وی افزود: حمله پهبادی انصارالله یمن، قلب تل‌آویو را شکست و اقدامات دیوان بین المللی دادگستری بر محکومیت اسرائیل، مایه تنفر از این رژیم بوده و نشان می‌دهد که برای اسرائیل جای امنی وجود نخواهد داشت.

امام جمعه شهرستان کوهپایه با اشاره به المپیک پاریس گفت: فیفا باید در المپیک پاریس از برافراشتن و عضویت رژیم غاصب جلوگیری کند چون بیش از ۸۰ درصد فضای‌های ورزشی غزه را نابود کردند و همچنین ورزشکاران را به قتل می‌رسانند.

جمیاری اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی در آزمون مهم و اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی هم سخت گیری نکند و هم دقت داشته باشد و رئیس جمهور منتخب نیز ملاک‌های دقیق مورد نظر رهبری را معرفی کند و از افراد باحاشیه استفاده نکنند.

کد خبر 775256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.