ضرورت کمک به دولت منتخب برای خدمت به مردم

امام جمعه دهاقان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب پزشکیان به عنوان رئیس جمهور گفت: باید کمک شود تا رئیس جمهور منتخب بتواند اقدامات مؤثری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز_ جمعه پنجم مردادماه_ در خطبه‌های نماز جمعه دهاقان با اشاره به سالروز تشکیل نماز جمعه اظهار کرد: در سطح کشور ۹٠٠ پایگاه نماز جمعه داریم، نماز جمعه برکات زیادی داشته و همچنان ادامه دار است.

وی ادامه داد: اهمیت دادن به جایگاه نماز جمعه و پرشکوه شدن آن ضرورت دارد و همه باید در این راستا تلاش کنند تا این ظرفیت بسیار خوب روز به روز قوی‌تر شود.

امام جمعه دهاقان با اشاره به حوزه فعالیت ائمه جمعه گفت: امام جمعه هدایت کننده خط و خطوط فرهنگی و مذهبی هر منطقه است و با حضور در جلسات و ستادهای مربوطه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد.

رضوانی در همین راستا ادامه داد: در طول سال علاوه بر پیگیری امورات فرهنگی و مذهبی شهرستان، علی‌رغم اینکه ستاد نماز جمعه بودجه خاصی را دارا نیست؛ پیگیری‌های زیادی برای حل مشکلات معیشتی افراد نیازمند از طریق ارتباط‌گیری با نهادهای حمایتی و انجمن‌های خیریه و جذب منابع مالی از سمت خیرین انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مراجعاتی را به صورت روزانه و حتی خارج از ساعات اداری در منزل داریم که مشکلات آن‌ها را حل می‌کنیم؛ انتظار این است که مسؤولین در هر سطحی تعاملات خود را با امام جمعه داشته باشند تا مشکلاتی که به امام جمعه منعکس می‌شود به خوبی حل و فصل شود؛ از زمانی که در این شهرستان به عنوان امام جمعه در حال فعالیت هستم موردی پیش نیامده که مشکلی را همان لحظه پیگیری نکنیم، هرکسی مراجعه‌ای داشته است در برخی مواقع مشکلش را تا سطح وزیر هم انتقال داده‌ایم.

امام جمعه دهاقان با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب آقای پزشکیان به عنوان رئیس جمهور گفت: باید کمک شود تا رئیس جمهور منتخب بتواند اقدامات مؤثری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم انجام دهد.

رضوانی همچنین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان تصریح کرد: آقای مخبر به عنوان سرپرست ریاست جمهوری، به خوبی در مدت نبود رئیس جمهور، کشور را اداره کردند و خللی در خدمت‌رسانی به وجود نیامد.

کد خبر 775249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.