مساجد به سمت مسجد تراز حرکت کنند

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: مساجد موجب حرکت در ترمیم مشکلات و همراهی با امورات را موجب می‌شود و مساجد باید به سمت مسجد تراز باید حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، حجت‌الاسلام محمد جواد فتاحی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز_جمعه پنجم مرداد_ در شهریار اظهار کرد: بعد پر رنگ نماز جمعه بعد سیاسی آن است، امروز نسبت به موضوعات روز دنیا و برخی مسائل داخلی نباید بی تفاوت بود.

وی افزود: نقش پر رنگ امام جمعه و نخبگان در مجموعه قرارگاه فرهنگی نماز جمعه می‌تواند در این موضوع بسیار اثر گذار باشد و باید همه در هر مسئولیتی که هستند برای تقویت هر چه بیشتر این قرارگاه تلاش کنند تا تأثیر مثبت آن را در جامعه دیده شود.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران ادامه داد: در کنار این مهم بحث مساجد حائز اهمیت است و حرکت در ترمیم مشکلات و همراهی با امورات را موجب می‌شود و مساجد به سمت مسجد تراز باید حرکت کنند.

حجت‌الاسلام فتاحی افزود: این مهم نیاز حضور و همراهی و مطالبه عموم مردم دارد و مساجد مانند نهرهایی هستند که هر چه زلال‌تر باشند به یک رودخانه‌ای به نام نماز جمعه می‌رسند و این اثر بسیار ارزشمندی در رشد جامعه دارد.

وی ضمن تاکید بر گسترش روز به روز کمی و کیفی نماز جمعه در همه ابعاد گفت: ساخت مصلی شهریار به اتمام رسیده و امیدواریم شاهد روز افزون اثر بخشی هر چه بیشتر نماز جمعه و این مجموعه در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی باشیم.

منبع: فارس

کد خبر 775245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.