مامور قلابی در رشت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری یک مامور قلابی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و روانه زندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمود حافظی امروز_ پنج شنبه چهارم مرداد_ اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با سامانه فوریت‌های ۱۱۰ پلیس مبنی بر اینکه شخصی سوار بر یک دستگاه خودرو تویوتای هایلوکس و نصب فلشر پلیسی بر روی خودرو، تحت عنوان مأمور پلیس راه در محدوده بلوار نبل الزهرا حوالی میدان گیل خودرو او را متوقف و به بهانه صحبت کردن با تلفن همراه حین رانندگی، قصد اخاذی از او را داشته که با توجه به ظن وی و درخواست کارت شناسایی از محل گریخته است، که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده، صحت موضوع محرز و با تلاش‌های بی وقفه و اقدامات پلیسی مأموران پاسگاه انتظامی لاکان، متهم مورد نظر در یکی از روستاهای اطراف رشت شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت، خودرو متهم متوقف و وی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان احتمالی این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: متهم ۳۶ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و روانه زندان شد.

حافظی ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، از آنها خواست در صورت مواجهه با افرادی که خود را مأمور ارگان‌های دولتی معرفی می‌کنند، قبل از پاسخگویی نسبت به رؤیت کارت شناسایی این افراد اقدام و هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، گفت: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تأکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مأمور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

کد خبر 775113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.