مدیران ادارات در تقویت تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم گام بردارند

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: نحوه تکریم ارباب رجوع مورد بررسی قرار گیرد و برنامه‌ریزی برای ارتقای آن صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حمیدرضا محمدی فشارکی صبح امروز _پنجشنبه چهارم مرداد_ در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر فرمانداری ویژه کاشان اظهار کرد: شورای امر به معروف ابتدا باید برای خود الزامات و تعاریف مشخصی داشته باشد و در مسیر ارتقای ارتباط دولت و مردم و تقویت اجرای تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم گام بردارد.

وی افزود: در تکریم ارباب رجوع باید به ارتقای آگاهی مدیران و کارکنانی که دارای ارتباط مستقیم با مردم هستند توجه و آموزش‌هایی در زمینه‌های مختلف ارتباطات عمومی، افزایش صبر، خویشتن داری، مساعدت با مردم و زبان بدن برای آن‌ها ارائه شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان تصریح کرد: گاهاً به واسطه بعضی تبلیغات منفی بر علیه دولتمردان و سوءاستفاده‌های افراد سودجو، بدبینی‌هایی ناخواسته‌ای از سوی مسئولان ایجاد می‌شود که با رعایت عدالت اجتماعی، حفظ حقوق عامه و تکریم ارباب رجوع به طور صحیح می‌توان با هجمه‌ها مقابله کرد.

محمدی فشارکی گفت: مدیران شهرستان باید با جلب رضایت مردم به تکیه‌گاهی مطمئن تبدیل شوند تا شاهد افزایش مشارکت اجتماعی و توسعه همه جانبه باشیم.

کد خبر 775026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.