قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۴ مرداد + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در بازار خودرو امروز _پنجشنبه چهارم مرداد_ نمودار قیمت تمامی محصولات صعودی است و بسیاری از محصولات با رشد دو میلیون تا ۹۵ میلیون تومانی نرخ روبه‌رو شدند اما شدت خیز قیمت در بازار خودروهای شرکت سایپا و ایران خودرو نسبت به محصولات مونتاژی بیشتر است.

سورن پلاس دوگانه‌سوز با مدل ۱۴۰۳ امروز ۱۵ میلیون تومان افزایش یافت و به محدوده ۷۷۰ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس (۶ سرعته) از ارزان‌ترین نوع خود، با ۲۵ میلیون تومان رشد بیشتری نسبت به همه‌ی مدل‌های خود تجربه کرده و به قیمت ۸۰۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس TU۵ از محصولات پرطرفدار و با شتاب شرکت ایران خودرو، با رشد ۱۳ میلیون تومانی به قیمت ۸۵۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از محصولات پرفروش ایران خودرو با افزایش ۲۱ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۷۴۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کوییک GXR-L از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا نیز هفت میلیون تومان گران‌تر شده و به ۴۱۸ میلیون تومان رسیده است.

شاهین G (سانروف) از سدان‌های لوکس سایپا رشد قیمت ۹ میلیون تومانی دارد و با قیمت ۷۰۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۴۸ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۱۵ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۹ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۷۰ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۸۰۳ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۴۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۲ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۹۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۵۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۴۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۷۶ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۱ میلیون تومان، تارا دستی V1 به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 با قیمت ۹۱۰ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۷ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۶ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۵۶ میلیون تومان، کوییک S با قیمت ۴۱۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۳۰ میلیون تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۸ میلیون تومان، وانت پادرا با قیمت ۷۱۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۴ مرداد + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار محصولات مونتاژی به جز محصولات کرمان موتور، قیمت‌ها صعودی است.

اکستریم VX از محصولات تازه‌وارد شرکت مدیران خودرو با افت ۹۰ میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شد.

خودرو جک T۸ یا کی ام سی (KMC) تی ۸ جدیدترین پیکاپ شرکت کرمان موتور بر خلاف دیگر محصولات این شرکت که با روند ثابت باقی مانده‌اند با رشد ۲۰ میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به کار خود ادامه داد.

هونگچی E-QM۵ امروز با افت ۹۵ میلیون تومان دیگر به قیمت دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

فیدلیتینفره) از محصولات بهمن موتور در یک روز توانسته ۲۰ میلیون تومان گران‌تر شود و به کانال یک میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان معامله برسد.

لاماری ایما با روند ثابت و بدون تغییر قیمت به کار خود ادامه داد و با قیمت دو میلیارد و ۹۰ میلیون تومان در بازار کار خود را شروع کرد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۵۳ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۷۵ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا ۴ مرداد + جدول

کد خبر 775014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.