واریز ماهانه ۶۴۸۳ میلیارد ریال به حساب پیمانکاران شهرداری قم

مدیرکل مالی شهرداری قم از واریز ماهانه ۶۴۸۳ میلیارد ریال در سال گذشته به حساب پیمانکاران شهرداری قم به منظور تسویه حساب خبر داد.

رضا درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: از اقدامات مهم سال گذشته که توسط اداره کل امور مالی شهرداری قم انجام گرفت می‌توان به واریز ماهانه شش هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال به حساب پیمانکاران به منظور تسویه حساب اشاره کرد.

وی افزود: پرداخت مبلغ پنج هزار و ۳۴۳ میلیارد ریال به عنوان علی‌الحساب به پیمانکاران کارپردازی مرکز مناطق، ضبط ۲ میلیارد تومان بابت عدم انجام درست پروژه توسط پیمانکاران، پرداخت به موقع حقوق و دستمزد به مبلغ ۸ هزار و ۲۵۹ میلیارد ریال، پرداخت کامل سنوات به پرسنل بازنشسته شهرداری در اسفند ماه و همچنین پرداخت کامل احکام و تفاوت‌ها از اقدامات مهم سال گذشته است.

مدیرکل مالی شهرداری قم خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حقوق کارگران خدمات شهری که برای پیمانکاران شهرداری کار می‌کنند به مبلغ پنج هزار و ۶۹۴ میلیارد ریال، پیگیری اوراق مشارکت و وصول اعتبار پروژه مترو به مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال که از محل بودجه سال ۱۴۰۱ بود که در سال ۱۴۰۲ وصول شد و پیگیری برای اوراق مشارکت بودجه ۱۴۰۲ به مبلغ مبلغ ۲۵ هزار میلیارد ریال که در سال ۱۴۰۳ باید دنبال شود و در مرحله تعیین سرمایه برای قطار شهری و پروژه مترو است از دیگر اقدامات مهم سال گذشته بود.

درودگر تصریح کرد: شاخص بعدی تسویه بدهی‌ها به بانک شهر در قالب تسهیلات اهدایی به پیمانکاران بود که تعداد ۱۶ مورد با مبلغ ۱۱۶ میلیارد تومان به شکل نقدی پرداخت شد، همچنین دو باب ملک با ارزش ۲۳۶ میلیارد تومان به بانک شهر داده شد.

وی ادامه داد: اوراق مشارکت بانک تجارت در سال ۸۵ برای پروژه پیامبر اعظم (ص) مورد بعدی است در این خصوص به تهران مراجعه شد و جلسات منتج به گزارش به شعبه قم بود. بنابراین پول به حساب بانک تجارت ریخته شد و عملاً تا یک ماه دیگر تسویه می‌شود.

مدیرکل مالی شهرداری قم گفت: بخش زیادی از اوراق مشارکت بانک ملی نیز با ملک‌هایی دریکی از پاساژهای منطقه سالاریه تسویه شده است.

کد خبر 774987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.