نکات مهم برای خرید سی پی
نکات مهم برای خرید سی پی

تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به نکات مهم برای خرید سی پی بپردازیم. اگر شما نیز قصد این کار را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که ادامه مطلب را از دست ندهید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا ، پلیرهای کالاف دیوتی برای استفاده از قابلیت‌های پریمیوم این بازی، باید از سی پی استفاده کنند. سی پی درواقع واحد پول به‌خصوصی است که برای خرید آیتم‌های مختلف در بازی کالاف دیوتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. باتوجه‌به این‌که مرسوم‌ترین راه برای به‌دست آوردن سی پی، خرید آن است، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به نکات مهم برای خرید سی پی بپردازیم. اگر شما نیز قصد این کار را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که ادامه مطلب را از دست ندهید.

نکات مهم برای خرید سی پی

مهم‌ترین نکاتی که برای خرید سی پی باید آن‌ها را در نظر داشت، به شرح زیر هستند.

اعتبار سایت فروشنده

امروزه سایت‌های ایرانی زیادی در زمینه فروش آیتم‌های درون‌برنامه‌ای فعالیت می‌کنند. هنگام خرید سی پی، باید به اعتبار سایت توجه ویژه‌ای داشت؛ نماد اعتماد الکترونیک، اعتبار درگاه پرداخت، کامنت‌های مشتریان و ... می‌توانند معیارهای خوبی برای سنجش اعتبار سایت فروشنده باشند.

موجودبودن پک سی‌ پی در فروشگاه اصلی کالاف

قبل از اقدام‌کردن برای خرید یک پک به‌خصوص سی‌ پی، باید از موجودبودن آن در فروشگاه کالاف مطمئن شد. پلیرها فقط می‌توانند پک‌هایی را از سایت‌های فروشنده سی پی تهیه کنند که در استور اصلی بازی برای آن‌ها فعال شده باشند. در غیر این صورت، خرید موفقیت‌آمیز نبوده و نمی‌توان سی‌پی‌ها را به اکانت اضافه کرد.

توجه به قیمت‌ها

یکی از نکات مهم برای خرید سی پی که همواره باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، قیمت‌هایی هستند که سایت فروشنده سی پی برای پک‌های خود در نظر گرفته‌است. هر کدام از این سایت‌ها معمولا مقدار مشخصی کارمزد را برای خدمات خود در نظر می‌گیرند و به‌همین‌دلیل قیمت سی پی در سایت‌های مختلف متفاوت است. توجه داشته باشید که ادعاهایی مانند اضافه‌کردن سی پی رایگان به اکانت کالاف دیوتی، کاملا کذب هستند و هدف افرادی که چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند، دزدیدن اطلاعات اکانت و خارج‌کردن آن از دسترس صاحب اصلی است.

واردکردن اطلاعات درست

برای ثبت سفارش در تمامی سایت‌های فروش سی پی، باید ایمیل و پسوردی که اکانت کالاف دیوتی با آن ساخته شده‌است وارد شوند. درصورتی‌که ایمیل و پسورد اشتباه باشد، طبیعتا فرآیند خرید نیز دچار اختلال خواهد شد. پیشنهاد می‌شود که برای به‌خطر نیفتادن این اطلاعات، سی پی را فقط از وب‌سایتی خریداری کنید که امنیت بالایی داشته و بتواند به‌خوبی از اطلاعات کاربران محافظت کند.

پشتیبانی قوی

بهتر است تا سفارش خرید سی پی را در وب‌سایتی ثبت کرد که خدمات پشتیبانی خوبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. معمولا انجام خریدهای بین‌المللی همواره مشکلاتی را در پی دارند که درصورت عدم توانمندی تیم پشتیبانی، حل‌وفصل این مشکلات بسیار دشوار خواهد بود. اعضای تیم پشتیبانی علاوه‌بر درکی صحیح از تکنیک‌های انجام خرید بین‌المللی، باید با بازی کالاف دیوتی و بخش‌های مختلف آن نیز آشنا باشند.

بعد از خرید سی پی چه باید کرد

بعد از خرید سی پی چه باید کرد

یکی از نکات مهم برای خرید سی پی، مرتبط با بعد از خرید است. بعد از این‌که سفارش در هر کدام از سایت‌های خرید سی پی به‌ثبت رسید، به‌هیچ‌عنوان تا اتمام انجام سفارش و اطلاع‌رسانی از طرف مسئولین وب‌سایت، نباید وارد اکانت کالاف دیوتی شد؛ چراکه ممکن است در همان لحظه، شخص دیگری (از طرف وب‌سایت فروشنده) وارد اکانت شده و در حال انجام سفارش باشد. ورود هم‌زمان دو نفر به یک اکانت، می‌تواند مشکلاتی همچون بسته‌شدن حساب کاربری را رقم بزند.

مراحل خرید سی پی از ایرانی جم

یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای خرید سی پی، ایرانی جم است. برای خرید سی پی از این وب‌سایت، می‌توان طبق مراحل زیر عمل کرد.

انتخاب محصول

بعد از ورود به سایت و رفتن به صفحه مربوطه، باید از بین گزینه‌های خرید سی پی زمانبر، خرید سی پی فوری و خرید سی پی دوبل، یکی را انتخاب کرد. سی پی زمانبر را می‌توان به‌صرفه‌ترین نوع سی پی دانست؛ چراکه اضافه‌شدن آن به اکانت، زمان بیشتری طول می‌کشد، اما در ازای این مسئله، هزینه کم‌تری پرداخت خواهد شد.

درصورتی‌که کاربر قصد داشته باشد تا سی‌پی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن به حساب کاربری‌اش اضافه شوند، می‌تواند گزینه خرید سی پی فوری را انتخاب کند. طبیعی است که در این حالت، نیاز به پرداخت هزینه بیشتری نسبت به سی پی زمانبر وجود دارد.

از دیگر گزینه‌ها برای خرید سی پی، می‌توان به سی پی دوبل اشاره کرد. این حالت درواقع یک آفر ویژه از طرف بازی کالاف دیوتی است که به کاربر این امکان را می‌دهد که با پرداخت مبلغی مشخص، دو برابر حالت عادی سی پی دریافت کند. البته یکی از نکات مهم برای خرید سی پی، این است که فقط زمانی می‌توان از این گزینه استفاده کرد که در استور اصلی کالاف دیوتی فعال شده باشد.

تعیین مقدار سی پی

بعد از این‌که نوع محصول انتخاب شد، باید مقدار آن را مشخص کرد. پک‌های سی پی با مقادیر و قیمت‌های متفاوتی موجود هستند که تمامی آن‌ها در وب‌سایت ایرانی جم موجود بوده و می‌توان هر کدام را خریداری کرد.

واردکردن ایمیل و پسورد

بعد از این‌که تمامی جزییات خرید مشخص شدند، باید ایمیل و پسورد اکانت کالاف دیوتی را مشخص کرد. اعضای تیم ایرانی جم با استفاده از این اطلاعات، وارد اکانت شده و سفارش را ازطریق استور اصلی کالاف دیوتی به‌ثبت می‌رسانند.‌ بعد از این کار، با کلیک روی گزینه افزودن به سبد خرید، می‌توان سفارش را به‌ثبت رساند.

عدم ورود به اکانت تا زمان دریافت پیامک

بعد از این‌که سفارش به ثبت نهایی رسید، تا زمانی‌که از طرف وب‌سایت ایرانی جم پیامک ارسال نشود، نباید به اکانت وارد شد. بعد از اتمام هر کدام از سفارشاتی که در ایرانی جم ثبت می‌شوند، یک اس‌ام‌اس اطلاع‌رسانی ارسال شده که پس از دریافت آن، ورود به اکانت ایرادی ندارد.

بهترین سایت های خرید سی‌ پی کالاف

بهترین سایت های خرید سی‌ پی کالاف

امروزه باوجود سایت‌های فراوانی که در زمینه خرید آیتم‌های درون‌برنامه‌ای وجود دارند، پیداکردن یک سایت برای خرید سی پی کار چندان دشواری نیست؛ اما باید این موضوع را نیز در نظر داشت که دو نکته مهم برای خرید سی پی، قیمت و اعتبار سایت مرجع هستند.

با بررسی سایت‌های فعال در این زمینه، می‌توان متوجه شد که درحال‌حاضر ایرانی جم به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها را ارائه می‌کند. جالب است بدانید که کاربران وب‌سایت ایرانی جم، همواره تضمین پایین‌ترین قیمت بازار را از این وب‌سایت دریافت می‌کنند؛ بدین معنا که اگر فروشنده‌ای معتبر یافت شد که قیمتی پایین‌تر از ایرانی جم ارائه می‌داد، می‌توان وجه پرداختی را پس گرفت.

علاوه‌براین، ایرانی جم سابقه‌ای طولانی در این زمینه داشته و در تمامی این سال‌ها توانسته‌است تا عملکرد بی‌نظیری را از خود به‌جا بگذارد. اعضای تیم ایرانی جم از تجربه‌ای بالا در زمینه انجام خریدها برخوردار هستند و طبیعی است که خدمات درجه‌یکی را به کاربران ارائه دهند. اگر شما نیز قصد خرید سی پی را دارید، می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی از بابت حفظ سلامت اکانت، قیمت سی پی، پشتیبانی و ...، به سایت ایرانی جم مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب، سعی کردیم تا به نکات مهم برای خرید سی پی بپردازیم و تمامی جوانب را مورد بررسی قرار دهیم. برای تجربه خریدی مطمئن، بهتر است تا تمامی این نکات را در نظر داشت و به سایت‌های معتبری مانند ایرانی جم مراجعه کرد. در آخر، امیدواریم مطالب گفته‌شده مفید واقع شده باشند و شما نیز بتوانید هر مقدار خرید سی پی کالاف که مدنظر دارید را خریداری کرده و قابلیت‌های پریمیوم کالاف دیوتی را فعال‌سازی کنید.

کد خبر 774957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.