پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال افتتاح و به مرحله بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی در مراسم افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر که با حضور فرماندار شهرستان مشگین‌شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف شهرک‌های صنعتی هستیم و حوزه صنعت استان نیز نسبت به سالیان گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است که همه این پیشرفت‌ها در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی با مجموع مساحت ۱۴۰۰ هکتار به عنوان مراکز تولید و اشتغال استان اردبیل محسوب می‌شوند که بیش از ۱۵۵۰ قرارداد حق بهره‌برداری زمین در این شهرک‌ها با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای اجرای این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان‌پذیر خواهد شد، خاطرنشان کرد: در سال جدید تلاش می‌شود با مشارکت واحدهای صنعتی و با ارائه برنامه‌های حمایتی مختلف، زمینه‌های رونق هرچه بیشتر تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 774908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.