همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب به زوار پای کار باشند

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه همه دستگاه‌های ذی‌ربط را مکلف کرد تا پایان مراسم اربعین حسینی خدمات مطلوبی را به زوار ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _چهارشنبه سوم مرداد _ در جمع خبرنگاران، با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، اظهار کرد: با توجه به اینکه هر ساله حجم قابل توجهی از زائرین مسیر استان کرمانشاه را برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی انتخاب می‌کنند، بنابراین همه دستگاه‌های ذیربط باید پای کار باشند تا خدمات مطلوبی را به زائرین ارائه دهند.

وی افزود: نیروی انتظامی با استفاده از همه ظرفیت‌های خود نسبت به تأمین امنیت و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس در مسیرهای تردد زوار، توقفگاه‌ها، پارکینگ‌های وسیله نقلیه و پایانه‌های مسافربری اقدام کند تا زائرین سفری امن داشته باشند.

دادستان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی باید در آمادگی کاملی برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و پزشکی به زوار باشد، تصریح کرد: همچنین طی این مدت باید نظارت کاملی بر بهداشت تمام اماکن اقامتی، پذیرایی، موکب‌ها و زیرساخت‌هایی که به زوار خدمات می‌دهند صورت گیرد و آموزش‌های لازم برای پیشگیری از بیماری‌های واگیردار به زوار ارائه شود.

وی یادآور شد: دستگاه‌های ذی‌ربط باید نظارت دقیقی روی ارائه خدمات به زوار در حوزه‌های مختلف به ویژه در بحث حمل و نقل داشته باشند تا گران‌فروشی در این زمینه صورت نگیرد.

کریمی در پایان گفت: به منظور تأمین امنیت زوار از اعطای مرخصی به محکومان به سرقت، تیراندازی و جرایم خشن در ایام تردد زوار و تا پایان اربعین ممانعت به عمل آید.

کد خبر 774905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.