۲ میدان اصلی شهر یاسوج ساماندهی می‌شود

فرماندار شهرستان بویراحمد از ساماندهی میادین جهاد و مقاومت در یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق، امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ در نشست شورای ترافیک شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: بیشترین زمان جلسات را در شورای ترافیک داریم، اما به دلیل زیرساخت‌های ناقص، آنطور که توقع است، مسئله ترافیک حل نشده است.

وی افزود: علاوه بر زیرساخت‌ها و برخی کم‌کاری‌ها، مشکل فرهنگ ترافیک هم مزید بر علت‌های دیگر شده و موضوع را تشدید می‌کند.

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: سال گذشته در خصوص ساماندهی مدارس تصمیماتی گرفته شد که ناقص ماند و امسال از یک شرکت خارج از استان دعوت کردیم بیاید و طرحی را برای سرویس مدارس به صورت سیستمی و هوشمند ارائه دهد و در صورت استقبال والدین، می‌تواند کمک شایانی کند.

مهدوی‌مطلق تصریح کرد: در ادامه طرح‌های اصلاحی ترافیک شهری، ساماندهی برخی میادین مثل میدان مقاومت، میدان جهاد در دستور قرار گرفته و مطالعات آن در حال انجام هست که در این جلسه، میدان جهاد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: طرح قطر میدان جهاد کم‌تر و ورودی بلوار کشاورز و خروجی جاده اصفهان با ایجاد تغییراتی در وضعیت فعلی، در رفت‌وآمدها بدون برخورد و مواجهه با یکدیگر تسهیل خواهد شد و ظرفیت بیشتری در میدان برای تردد به‌وجود می‌آید.

به گزارش ایمنا، در این نشست طرح ساماندهی ورودی و خروجی شهر یاسوج در میدان جهاد، ارائه شد و با اخذ نظر اعضا مقرر شد بعد از بازدید میدانی اعضا ترافیک شهرستان، به شورای ترافیک استان جهت بررسی نهایی ارسال شود.

کد خبر 774904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.