اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته جاری محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی این استان در هفته جاری خبر داد.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران در پایان هفته جاری اظهار کرد: بر اساس این اعمال از امروز چهارشنبه سوم مرداد تا ششم مردادماه سال‌جاری اجرایی می‌شود.

وی افزود: طی این روزها تردد موتورسیکلت از ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه سوم مرداد تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ششم مردادماه در محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک منعی ندارد، افزود: در محور کرج به چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی روزهای تردد انواع خودرو در محور کندوان از ساعت ۱۲ از ابتدای آزادراه تهران به شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود، گفت: در روز جمعه پنجم مردادماه سال‌جاری از ساعت ۱۵ از ابتدای آزادراه تهران به شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود؛ همچنین از ساعت ۱۶ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد در ابن محور از ساعت ۱۸ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه (شمال به جنوب) اعمال می‌شود، گفت: تردد از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود؛ در صورت کم بودن حجم ترافیک محور، اتمام طرح یکطرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج به چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: از ساعت ۱۳ ابتدای پل زنگوله، انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

جهان‌تاب تردد در محور هراز را برای تمام تریلرها همچنان ممنوع مطرح و گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از امروز ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت دو بامداد روز شنبه ششم مردادماه سال‌جاری از رودهن به آمل و بلعکس ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای اعمال این محدودیت در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه پنجم مردادماه سال‌جاری به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

کد خبر 774875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.