تردد ۲۳۲ هزار زائر از مرز مهران در دهه اول محرم

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تردد ۲۳۲ هزار زائر از مرز مهران در دهه اول محرم امسال گفت: کارکنان پلیس ایلام برای شرکت در ماموریت اربعین آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سردار جمال سلمانی ظهر امروز _ چهارشنبه سوم مرداد_ در جلسه قرارگاه اربعین اظهار کرد: مرز مهران یکی از نزدیک‌ترین مرزها به عتبات عالیات در بین مرزهای شش گانه است.

وی افزود: پلیس استان در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب و تدابیر سازمانی مبنی بر اربعینی سهل و آسان برای زائران حسینی اقدامات خوبی را انجام داده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امسال و در مقایسه با سال‌های گذشته نیازمندی‌های استان از مرکز کاهش چشمگیری داشته است، ادامه داد: بلوک بندی شهرستان مهران به ۳ بلوک جهت ارائه خدمات انتظامی به زائران حسینی و تشکیل ۹ قرارگاه فرعی در شهرستان‌های در مسیر زائران با هدف اتخاذ تدابیر با هدف تسهیل و اسکان زائران و ارائه خدمات به آنان از اهم اقدامات پلیس در استان بوده است.

سلمانی یکی از مشکلات زیرساختی در مسیرهای منتهی به مرز مهران را جاده مواصلاتی دهلران به مهران دانست و اضافه کرد: انتظاری که از مسئولان مربوطه داریم اصلاح زیرساخت‌های جاده‌ای در این مسیر است تا شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای زائران در این مرز پرتردد باشیم.

کد خبر 774824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.