«اصفهان کارت» در آستانه ۱۳ سالگی

سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان گفت: حدود ۱۳ سال از آغاز پروژه پرافتخار «اصفهان کارت» در شهرداری اصفهان می‌گذرد و انواع سرویس‌ها و ابزارهای پرداخت، میلیون‌ها کارت عمومی و شخصی‌سازی شده در قالب‌های پرسنلی، کارت منزلت و سایر موارد به‌عنوان ابزار پرداخت الکترونیکی در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

محمد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه برند «اصفهان کارت» فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرد، اظهار کرد: شهرداری اصفهان به‌منظور ارائه خدمات مطلوب شهروندی به شهروندان این برند را راه‌اندازی کرد.

وی افزود: این خدمت در ابتدا تنها با استفاده از کارت در حوزه حمل‌ونقل عمومی از جمله اتوبوس و پارکینگ‌های سطح شهر قابل استفاده بود و از سال ۱۳۹۴ سرویس‌های رفاهی خود را به‌منظور ارائه خدمات رفاهی به کارکنان شهرداری اصفهان و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته، فعال کرد.

سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان تاکید کرد: این برند همچنین با توسعه زیرساخت‌ها به سازمان‌ها و شرکت‌های خارج از مجموعه شهرداری ارائه داده شد.

فتحی با بیان اینکه پس از آن نیز سرویس QR و اپلیکیشن اصکیف در اصفهان کارت فعال شد و در حال حاضر کارت‌های منزلت فعال در سطح این کلان‌شهر از طریق اصفهان کارت ارائه می‌شود، ادامه داد: سرویس بلیت‌های تک سفره مترو و بلیت ورودی مراکز فرهنگی و تفریحی نیز با استفاده از زیرساخت QR به صورت متمرکز در حال ارائه می‌باشد.

سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان با راه‌اندازی سامانه مدیریت پرداخت الکترونیکی (اصفهان کارت) در این کلان‌شهر، از پیشگامان استفاده از خدمات الکترونیکی و هوشمند با کاربردهای وسیع برای شهروندان اصفهان بزرگ (اصفهان و شهرستان‌های همجوار) بوده است.

فتحی با اشاره به سرویس‌های اصفهان کارت گفت: در حال حاضر، سرویس‌های اصفهان کارت شامل پلتفرم‌های آفلاین، اکانتی، اعتباری، پلتفرم کیف پول، اپلیکیشن اصکیف و پلتفرم تولید QR است.

وی افزود: پذیرندگان سرویس آفلاین شامل اتوبوس، قطار شهری و پارکینگ در حوزه حمل‌ونقل و شهر رویاها، تله‌کابین، باغ گل‌ها، باغ پرندگان، نمایشگاه خزندگان و سایر موارد است و عموم شهروندان می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان تاکید کرد: سرویس اعتباری به‌منظور نظم‌بخشی به خدمات رفاهی سازمان‌ها متناسب با نیاز سازمان‌ها طراحی شده است، به گونه‌ای که محل خرج بن‌های شارژ شده بر اساس سیاست سازمان‌ها و شرکت‌ها قابلیت تفکیک‌پذیری را دارد.

اپلیکیشن اصکیف یکی از ابزارهای پرداخت اصفهان کارت است

فتحی با بیان اینکه پذیرندگان این سرویس در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ عدد می‌باشد، گفت: پذیرندگان این سرویس شامل فروشگاه‌های کوثر، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ارزان‌سراها، آژانس‌های مسافرتی، رستوران‌ها، فروشگاه‌های ورزشی، فروشگاه‌های لوازم پزشکی، کلینیک‌های دندانپزشکی، فروشگاه‌های بزرگ لوازم خانگی، مجموعه‌های ورزشی و سایر موارد است.

وی ادامه داد: سازمان‌ها، شرکت‌ها و ارگان‌های مختلف می‌توانند به‌منظور ارائه خدمات رفاهی به پرسنل خود از این زیرساخت‌ها استفاده کنند.

سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان با اشاره به مزایای استفاده از سرویس اعتباری خاطرنشان کرد: دست یافتن به سیاست‌ها و اهداف پیش‌بینی شده رفاهی، هدفمند کردن منابع تخصیصی، استفاده در مراکز مختلف، کاهش هزینه و وقت کاربران استفاده کننده، قابلیت تعریف و تخصیص کوپن، امکان ایجاد چندین نوع اعتبار و محدودیت برای خرج یا خرج نکردن آن‌ها در مکان‌های مشخص، تشکیل پنل اختصاصی مدیریت اطلاعات مشتریان روی اینترنت (سمپا)، گزارش‌های مختلف از خریدها با توجه به مبالغ ثبت شده در سیستم و مراکز و امکان انعقاد قراردادهایی با مراکز تفریحی، گردشی، کالا از جمله این مزایا است.

فتحی با اشاره به سازمان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد گفت: اداره خدمات رفاهی شهرداری اصفهان، سازمان و شرکت‌های زیر مجموعه، استانداری و فرمانداری، دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی، دانشگاه پیام نور، سازمان امور مالیاتی، شرکت گیتی پسند، شرکت صنایع شیمیایی ایران، شرکت پلی اکریل و مجموعه‌های خصوصی همچون شرکت نفت جی، شرکت چدن سازان، شرکت غلتک‌سازان و سنگین صنعت کوهپایه از جمله سازمان‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد است.

وی اضافه کرد: اپلیکیشن اصکیف یکی از ابزارهای پرداخت اصفهان کارت است که شهروندان با نصب و شارژ کیف پول خود تمام خدمات شهری را به‌صورت یکپارچه دریافت خواهند کرد.

سرپرست اصفهان کارت شهرداری اصفهان با اشاره به بعضی خدمات فعلی اپلیکیشن اصکیف تصریح کرد: خرید بلیت مراکز تفریحی (تله کابین صفه، زیپ‌لاین و پل معلق صفه، بولینگ صفه، بیلیارد صفه، تله‌سیژ، باغ پرندگان، شهر رویاها، کارتینگ شهر رویاها و باغ گل‌ها)، خرید بلیت تک سفره مترو، فعال‌سازی سرویس اعتباری برای مشاهده مانده بن‌ها و کوپن‌های رفاهی (صرفاً برای کارکنان رفاهی سازمان که در سامانه آنلاین اصفهان کارت ثبت شده‌اند) و به‌زودی پرداخت عوارض خودرو، عوارض کسب و پیشه، عوارض نوسازی، خرید بلیت اتوبوس و خرید طرح ترافیک از جمله خدمات این اپلیکیشن است.

فتحی عنوان کرد: پس از عضویت در باشگاه مشتریان اصفهان کارت، امکان شارژ بلیت‌های تخفیف‌دار مراکز تفریحی شهرداری از جمله باغ گل‌ها، باغ پرندگان، تله کابین صفه، تله‌سیژ ناژوان و شهر رویاها و سایر وارد بر اساس توافقات انجام شده، فراهم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان کارت در آستانه ۱۳ سالگی قرار دارد و چشم‌انداز اصفهان کارت برای آینده تاکید بر ارائه خدمات نوین در حوزه اقتصاد دیجیتال و توسعه سرویس‌های فعال، اصفهان کارت برای آینده است.

کد خبر 774806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    0 0
    سلام تورا بخدا یکم به فکر باجه داران شارژ کارت اتوبوس اصفهان کارت باشید ودرصد آنها زیاد کنید. آخه با 3درصد از فروش بدونه هیچ حقوقی با5ملیون در ماه چطوری میشه زندگی کرد
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
    0 0
    عدم دفن اصولی پسماند و فضولات حیوانی در شمال شرق اصفهان باید ازدیاد پشه سالک شده
  • مهدی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
    0 0
    خیلی خوب اما مشکل این کارت سقف شارژ آن است بنده کارت شهروندی گرفتم متأسفانه 100 هزارتومان سقف شارژ آن است و مطلوب نیست باید سقف شارژ آن لااقل 500هزارتومان باشد من بخاطر همین این کارت را گرفتم همان اصفهان کارت هم زود از بین میرود بخصوص دستگاههای مترو چندین چند مرتبه باید بزنیم تا قبول کند