درگذشت جنگلبان فداکار کردستانی آسیب‌دیده از اطفای حریق

«اسماعیل کریمی» از جنگلبانان شهرستان کامیاران که هنگام اطفای حریق دچار آسیب شده بود، بامداد امروز چهارشنبه بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان کوثر سنندج درگذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، «اسماعیل کریمی» از جنگلبانان شهرستان کامیاران که هنگام اطفای حریق دچار آسیب شده بود، بامداد امروز چهارشنبه بر اثر شدت سوختگی در بیمارستان کوثر سنندج درگذشت.

مرحوم اسماعیل کریمی روز دوشنبه یکم مرداد، هنگام اطفای حریق در مراتع روستای کانی گشه کامیاران، دچار حادثه شد و به وسیله بالگرد اورژانس به بیمارستان کوثر سنندج اعزام شد، اما به دلیل شدت سوختگی، بامداد امروز چهارشنبه جان خود را از دست داد.

آتش‌سوزی مراتع روستای کانی گشه کامیاران بر اثر بی احتیاطی و خاموش نکردن آتش توسط عامل انسانی به وقوع پیوسته بود که در پی تلاش برای اطفای آن، مرحوم کریمی در محاصره آتش قرار گرفته و دچار ۱۰۰ درصد سوختگی می‌شود و بعد از دو روز بستری در بیمارستان کوثر سنندج، امروز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این آتش‌سوزی در اثر بی احتیاطی و سهل انگاری یکی از افراد محلی رخ داده و در اثر آن ۲۰ هکتار از مراتع طعمه حریق شد که با تلاش نیروهای منابع طبیعی و همیاران طبیعت مهار شد.

مسئولان کشوری و استانی از جمله سرپرست سازمان منابع طبیعی و استاندار کردستان نیز در پیام‌هایی جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتند.

کد خبر 774772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.