ثبت بیش از ۶۰۰۰ تماس شهروندان منطقه ۳ اصفهان با سامانه ۱۳۷

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از ثبت بیش از ۶۰۰۰ تماس شهروندان این منطقه با سامانه ۱۳۷ در سه ماه نخست سال جاری خبر داد.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۳ شهرداری اصفهان به لحاظ مرکزیت مراکز اداری و خدماتی، یک منطقه عمومی برای رفت‌وآمد تمام مردم است و روزانه ترددهای فراوانی به دلایل مختلف در این منطقه انجام می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس به‌طور میانگین ماهانه بیش از ۲۰۰۰ تماس شهروندی پیرو طرح و بررسی مشکلات منطقه‌ای و محلی با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار می‌شود.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تاکید کرد: بخش زیادی از تماس‌ها توسط کارشناسان مستقر در ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری به این منطقه ارجاع شده است و کارشناسان هر بخش به‌طور جداگانه به درخواست‌ها رسیدگی کرده‌اند.

ابوطالبی گفت: بیشترین موضوعات مطرح شده شهروندان طبق گزارش‌های ارسال شده پیرامون نظافت معابر، گزارش ترکیدگی تأسیسات آب‌رسانی فضای سبز، رفع سد معبر و برخورد با دست‌فروشان دوره‌گرد، جمع‌آوری زباله‌های خارج از نوبت شهروندان، سقوط درخت، آبیاری درختان، درخواست زیرسازی و لکه‌گیری و آسفالت معابر بوده است.

وی ادامه داد: بیشترین درخواست‌های مردمی توسط بخش عمران و فضای سبز شهرداری منطقه رسیدگی و رفع شده است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان محله‌های خواجو، چرخاب و سرچشمه بیشترین مطالبه‌گری را در سه ماه نخست سال جاری داشته‌اند، همچنین محله نقش جهان با بیش از ۷۰۰ مورد گزارش مردمی در سه ماه نخست جاری بیشترین تماس‌ها را به خود اختصاص داده است.

ابوطالبی گفت: بیش از ۶۰۰۰ تماس برای شهروندان این منطقه با سامانه ۱۳۷ در سه ماهه نخست سال جاری ثبت شده است.

کد خبر 774759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.