ادای دینی از جنس هنر/ با هزینه‌های بالا، عکاسی علاقه‌مندان خود را از دست می‌دهد

یک عکاس گفت: محل زندگی من در جنوب کشور قرار دارد و بیشتر آثاری که کار کردم در مورد محل زندگی خود بوده است، بر این اساس بیشتر برای محیط زیست و حال بد خوزستان روایتگری کرده‌ام.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آمار علاقه‌مندان به رشته عکاسی در دهه اخیر بسیار بالا بوده و بر این اساس باید گفت که عکاسی یکی از زیر شاخه‌های رشته هنرهای بصری است که به عکاسی حرفه‌ای، طراحی و تولید تصاویر با استفاده از دوربین اختصاص دارد؛ این شاخه شامل فرایندهای پردازش تصاویر و تکنیک‌های نورپردازی است که به منظور به دست آوردن تصاویر با کیفیت و جذاب در مجلات، روزنامه‌ها، کتاب‌ها و تبلیغات استفاده می‌شود.

ادای دینی از جنس هنر/ با هزینه‌های بالا، عکاسی علاقه‌مندان خود را از دست می‌دهد

امیر عبیداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد شروع کار خود در رشته عکاسی اظهار کرد: رشته تحصیلی‌ام کارشناس ارشد پژوهش هنر است و از سال ۱۳۸۳ به شکل رسمی عکاسی را شروع کردم و ۲۰ سال است که در این حوزه فعالیت می‌کنم؛ در این سال‌ها در جشنواره‌های مختلف شرکت کردم و تاکنون در بیش از ۱۰۰ نمایشگاه عمومی و سه نمایشگاه خصوصی آثاری را به اشتراک گذاشته‌ام.

وی افزود: محل زندگی من در جنوب کشور قرار دارد و بیشتر آثاری که کار کردم، در مورد محل زندگی خود بوده است بر این اساس بیشتر برای محیط زیست و حال بد خوزستان روایتگری کرده‌ام.

ادای دینی از جنس هنر/ با هزینه‌های بالا، عکاسی علاقه‌مندان خود را از دست می‌دهد

این هنرمند عکاسی با بیان اینکه عکاس تجسمی زیر شاخه هنرهای تجسمی و جزو هنر هفتم (سینما) است، عنوان کرد: هنرهای تجسمی بیان کردن تصویرسازی ذهنی است و بستگی به ذهن خلاق یک انسان دارد.

عبیداوی درباره هزینه‌های بسیار بالای عکاسی اظهار کرد: عکاسی جزو هنرهای پرطرفدار است و با توجه به پیشرفت تکنولوژی امروزه تمام افراد جامعه یک عکاس به شمار می‌روند؛ هنر عکاسی برای طرفداران خود یک رشته بسیار پرهزینه به شمار می‌رود و باید گفت که بسیاری از علاقه‌مندان به این رشته به‌دلیل بالا بودن هزینه‌های آن علاقه خود را رفته‌رفته از دست می‌دهند.

کد خبر 774748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.