۱۲۰ واحد کوی فلسطین شرایط جا به جایی دارند

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: مجموع مسکن‌های موجود در کوی فلسطین ۱۲۹ واحد است که از این تعداد ۹ واحد تجاری بوده و در پایش انجام شده ۱۲۰ واحد مسکونی مشمول طرح جابجایی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی که توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان انجام گرفته است، جابجایی واحدهای مسکونی از سمت محدوده راه‌آهن شروع شده است تا به صورت یکپارچه آزاد سازی فضا انجام شود.

وی تصریح کرد: ساکنان کوی فلسطین زنجان همزمان با احداث و تحویل مسکن‌ها و بر اساس اولویت طی چند نوبت به واحدهای احداثی انتقال داده می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه مجموع مسکن‌های موجود در کوی فلسطین ۱۲۹ واحد است، اضافه کرد: ۹ واحد از این تعداد تجاری بوده است و در پایش انجام شده ۱۲۰ واحد مسکونی مشمول طرح جابجایی هستند.

قزوینیان ادامه داد: تا پایان شهریورماه امسال مجموع واحدهای معرفی شده برای ساکنان کوی فلسطین ۳۰ واحد خواهد شد که خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که انجام گرفت، چهار خانواده از ساکنان کوی فلسطین در سفر دور دوم رئیس‌جمهور شهید به استان به کوی ثمین ۲ انتقال داده شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان افزود: به تدریج و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مقدمات جابجایی انجام شده و در این راستا طی ۲ هفته گذشته معرفی واحد مسکونی هفت خانواده از ساکنان کوی فلسطین انجام و در چند روز گذشته هم هشت خانواده معرفی واحد شدند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه قولی که اداره کل راه و شهرسازی استان به ساکنین کوی فلسطین داده بود، مبنی بر اینکه تا پایان تیرماه معرفی ۱۵ واحد انجام شود، این مهم محقق شد.

قزوینیان گفت: با برنامه‌ریزی و مدیریت انجام گرفته تا پایان شهریورماه نیز ۱۱ خانواده معرفی واحد می‌شوند که با تأمین آب، برق و گاز توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان ساکنان کوی فلسطین می‌توانند جابجا شوند.

کد خبر 774742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.