کم‌کاری هیچ نهادی در حوزه آموزش‌وپرورش پذیرفتنی نیست

فرماندار همدان در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان همدان گفت: ورود مسئولانه برای نوسازی مدارس و حل مشکل کمبود کلاس ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی صبح امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه‌های فرهنگی و اردویی آموزش‌وپرورش نیازمند حمایت و کمک‌های مالی فوری از محل اعتبارات ملی است، در غیر این صورت این مجموعه‌ها به مخروبه‌ای تبدیل می‌شود.

وی افزود: مسئله کمبود کلاس به‌عنوان دغدغه جدی در سطح شهر همدان نیازمند اقدام فوری و جهادی است.

فرماندار همدان ادامه داد: گسترش مدارس طرح امین در سطح شهرستان موجب کاهش نگرانی والدین در حوزه مسائل تربیتی و فرهنگی شده است؛ بنابراین از این طرح حمایت خواهد شد.

مخفی تصریح کرد: لازم است در فرصت باقی‌مانده تا آغاز سال تحصیلی، پروژه‌های آموزشی دارای پیشرفت بالا به بهره‌برداری برسد تا پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان باشد، کم‌کاری هیچ نهادی در حوزه آموزش‌وپرورش پذیرفتنی نیست، چراکه تعلیم و تربیت از نیازهای فوری و اساسی جامعه است.

وی اضافه کرد: شورای آموزش‌وپرورش شهرستان همدان سال گذشته عملکرد خوبی داشته و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بالاترین مبلغ ممکن در سطح استان به این حوزه اختصاص داده شده است.

فرماندار همدان گفت: انتظار می‌رود اعتبارات حوزه نوسازی مدارس به صورت فوری با دقت و با صرفه و صلاح اختصاص داده شود، چراکه خبر نبود امکان هزینه‌کرد اعتبارات نوسازی مدارس در موعد قانونی نگران‌کننده است.

کد خبر 774668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.