اتمام حجت دادستان کرمان با نهادهای متولی جمع‌آوری معتادان متجاهر

دادستان کرمان گفت‌: حضور معتادان در معابر و مناطق شهری زیبنده استان کرمان نیست و کوتاهی ادارات ذی‌ربط در این خصوص قطعاً منجر به تشکیل پرونده در حوزه کارکنان دولت از حیث ترک فعل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، مهدی بخشی در حاشیه بازدید از کمپ اجباری ماده ۱۶ کرمان و نشست با دستگاه‌های تابعه زیر مجموعه وزارت رفاه به مناسبت هفته بهزیستی، اظهار کرد: بی توجهی یا سطحی‌نگری به مسائل اجتماعی از جمله معتادان متجاهر توسط دستگاه‌های تابعه منجر به ایجاد فاجعه ملی اخلال در روند امنیت می‌شود.

وی زیبایی و چهره شهر را مستلزم فقدان افراد متجاهر دانست و ضمن اتمام حجت با ادارات مرتبط با حل این معضل و آسیب اجتماعی، افزود: حضور معتادان در معابر و مناطق شهری زیبنده استان کرمان نیست و کوتاهی ادارات ذی‌ربط در این خصوص قطعاً منجر به تشکیل پرونده در حوزه کارکنان دولت از حیث ترک فعل خواهد شد.

دادستان کرمان چگونگی فرایند درمان و مراقبت پس از درمان، علل بروز آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی ناشی از سو مصرف مواد مخدر، ایجاد موقعیت اشتغال ویژه افراد بهبود یافته در جهت حفظ سلامت روانی و جسمانی و بنیان خانواده و سایر موارد مربوطه را مورد بررسی قرار داد و گفت: مهم‌ترین مسئله پس از درمان و بازپروری معتادان، بازگشت آنان به جامعه و پذیرش این افراد توسط عموم است.

کد خبر 774593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.