آزادی ۵۶ زندانی غیرعمد مالی به همت خیران

طی مراسی ۵۶ زندانی غیرعمد جرائم مالی با پرداخت بیش از ۱۹۳ میلیارد تومان بدهی توسط خیران به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، امروز _سه‌شنبه دوم مرداد_ و در مراسم «سفینه النجاه» و با تاسی از پویش «به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم» که با حضور رئیس‌کل دادگستری خوزستان در اداره کل زندان‌های خوزستان برگزار شد، ۵۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و معسر به همت خیرین و ستاد دیه استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

علی دهقانی رئیس‌کل دادگستری خوزستان در آئین آزادسازی این زندانیان اظهار کرد: در ایامی که فضای استان خوزستان حسینی و اربعینی است، مردم و مسئولان استان در حال تدارک و مهیا شدن برای میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستند، بزرگواری مردم این استان در حوزه‌های دیگر، در مساوات، کمک و نوع‌دوستی غفلت نشده و به یاری انسان‌های گرفتار و در بند شتافتند.

وی با تقدیر از گذشت ۸۰ میلیاردتومانی صاحبان حق افزود: در مراسم امروز ۵۶ زندانی با بدهی بیش از ۱۹۳ میلیارد تومان از زندان‌های استان آزاد و به آغوش جامعه بازگشتند.

رئیس‌کل دادگستری خوزستان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳۰ زندانی جرایم غیرعمد از سراسر استان باهمت ستاد دیه و کمک خیرین با بدهی بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان آزاد شدند.

۲۵۰ زندانی غیر عمد در زندان‌های استان به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی

در ادامه غلامرضا روشان مدیرکل زندان‌های استان خوزستان نیز در این مراسم با تقدیر از خیرین و نیکوکاران استان گفت: در حال حاضر ۲۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در سطح زندان‌های خوزستان به دلیل عجز از پرداخت بدهی در حال تحمل حبس هستند.

وی تصریح کرد: امیدواریم مردم نوع‌دوست استان خوزستان در قالب طرح به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم تا اربعین حسینی زمینه آزادی این افراد گرفتار را فراهم کنند.

کد خبر 774556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.