بیش از ۱۰ هزار عدد قرص غیرمجاز در غرب گیلان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از کشف ۱۰هزار و ۱۶ عدد قرص غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا متهم ۶۰ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمد رستمی امروز _سه شنبه دوم مرداد_ اظهار کرد: مأموران انتظامی این شهرستان حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو پژو پارس که در حال تردد در محور تالش- آستارا بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی از کشف ۱۰ هزار و ۱۶ عدد قرص غیر مجاز در بازرسی از این خودرو خبر داد و افزود: در این راستا متهم ۶۰ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی تالش با بیان اینک اغلب داروها و قرص‌های غیرمجاز به صورت غیر بهداشتی و غیرقانونی و در شرایط نامناسب تهیه و نگهداری می‌شوند و استفاده از آن ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری داشته باشد، اظهار داشت: مجموعه انتظامی با افرادی که بخواهند به هر نحوی امنیت و سلامت مردم را به خطر بی اندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

این مقام انتظامی از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 774526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.