دولت سیزدهم دسترسی توانخواهان به خدمات بهزیستی را آسان کرده‌ است

رئیس سازمان بهزیستی، ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از زنان سرپرست خانوار و افزایش اعتبارات توانبخشی از خدمات این سازمان دانست و گفت: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم دسترسی توانخواهان به خدمات بهزیستی را آسان کرده‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علی محمد قادری امروز _سه‌شنبه دوم مرداد_ در دیدار با استاندار گیلان در رشت با اشاره رویکرد دولت سیزدهم به توانمندسازی مددجویان تحت پوشش اظهار کرد: دولت در حمایت از اقشار آسیب پذیر و تحقق آن گام‌های مؤثری برداشته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه ظرفیت‌سازی اجتماعی در استان‌ها از اولویت‌های بهزیستی است، افزود: در برنامه ظرفیت‌سازی اجتماعی نگاه حمایتی، پیشگیرانه و توانمندسازی مورد تاکید بوده و هدف گره گشایی امور مربوط به جامعه هدف است.

رئیس سازمان بهزیستی، ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از زنان سرپرست خانوار و افزایش اعتبارات توانبخشی از خدمات این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم دسترسی توان‌خواهان به خدمات بهزیستی را آسان کرده است.

قادری تصریح کرد: همراهی دستگاه‌های مختلف با این سازمان برای رسیدگی به امور توان‌خواهان اهمیت بسزایی دارد، زیرا برنامه‌های بهزیستی با همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف اجرا می‌شود.

وی گفت: امیدواریم با همکاری و حمایت استاندار گیلان شاهد ارائه خدمات بهتر به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در این استان باشیم.

کد خبر 774521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.