ثبت‌نام ۲۴۳ هزار بوشهری برای پیاده‌روی اربعین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تاکنون ۲۴۳ هزار نفر در سامانه سماح استان برای پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اکبر پورات امروز _سه‌شنبه دوم مرداد_ در ستاد استانی اربعین حسینی در بوشهر، اظهار کرد: تاکنون ۲۴۳ هزار نفر در سامانه سماح استان برای پیاده‌روی اربعین ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مواکب در پنج نقطه مستقر خواهند شد، افزود: مواکب در ایران، مرز ایران، نجف، کربلا و مسیر نجف به کربلا مستقر می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های لازم پیاده‌روی اربعین در حال انجام است، خاطرنشان کرد: در بخش حمل و نقل و اتوبوس، کانتینر و مواد غذایی و دیگر حوزه‌ها دستورات و برنامه ریزی لازم انجام شده است.

پورات اضافه کرد: مواکب از ابتدای ماه صفر تا ۲۵ صفر جهت خدمت رسانی به زائرین فعالیت خواهند کرد و به تمام دستگاه‌های خدماتی برای خدمت رسانی مطلوب به زائرین هماهنگی و ابلاغ‌های لازم صادر شده است.

وی عنوان کرد: همانند سال گذشته حوزه نفت، گاز و پتروشیمی‌های مستقر در استان برای پشتیبانی‌های مورد نیاز و اتوبوس، حمایت و همکاری لازم را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: تمام اقدامات و خدمات به زائرین باید با محوریت ستاد اربعین قاستان و ستاد عتبات و عالیات انجام گیرد و اطلاع رسانی لازم توسط کمیته‌های ستاد اربعین به مردم با همکاری صداوسیمای مرکز استان و کمیته فرهنگی به صورت منظم انجام شود.

پورات تاکید کرد: زائران حتماً به اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت توجه داشته باشند و استان بوشهر معین استان خوزستان در اربعین حسینی خواهد بود.

منبع: فارس

کد خبر 774518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.