دستگیری سارقان سابقه‌دار با اعتراف به ۶۱ فقره سرقت منزل

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا از دستگیری سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب خبر داد و گفت: متهمان به ۶۱ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ ضرغام آذین اظهار کرد: برابر گزارش پلیس آگاهی کرمانشاه از اواسط سال ۱۴۰۲ مبنی بر فعالیت باندی در خصوص سرقت منزل رسیدگی این پرونده در دستور کاری کارآگاهان عملیات ویژه قرار گرفت.

وی افزود: طبق تحقیقات مشخص شد سارقان در ساعات آغازین شب با شگرد دیلم‌زنی به‌خصوص در منازل ویلایی اقدام به سرقت لوازم منزل و طلای مال‌باختگان می‌کنند.

رئیس مرکز عملیات ویژه پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی در محل‌های سرقت که منجر به شناسایی سارقان شد، ضمن دریافت مجوز قضائی سه نفر از آن‌ها را که سابقه‌دار و تحت تعقیب بودند، در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

آذین گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۶۱ فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۱۳ میلیارد ریال اعتراف کردند که ضمن قرار مناسب روانه زندان شدند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت تجهیز منازل، پارکینگ‌ها و راهروهای ورودی به دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های هشداردهنده استاندارد در پیشگیری و حتی کشف سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: افزایش ضریب امنیتی درهای ورودی، پشت‌بام، بالکن و حیاط منازل گامی مهم در جلوگیری از سرقت به‌شمار می‌رود.

کد خبر 774480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.