ائمه جمعه گزارش‌های خود را برای پیگیری به سازمان بازرسی ارسال کنند

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:‌ امامان جمعه گزارش‌هایی که به دفتر نماینده ولی‌فقیه ارجاع می‌شود را برای پیگیری به سازمان بازرسی اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ذبیح‌الله خدائیان ظهر امروز_ سه‌شنبه دوم مرداد_ در دیدار با آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: یکی از اولویت‌های قوه قضائیه در دوران تحول و تعالی حمایت از واحدهای تولیدی است و در این راستا مسائل و مشکلات مربوط به بنگاه‌های اقتصادی هم پیگیری و دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در دوره جدید قوه قضائیه تمام تلاش مجموعه و تیم حضور در بطن مردم است، افزود: در این راستا رئیس قوه قضائیه با اقشار مختلف جامعه دیدار دارند و سعی دارند علاوه بر مسائل قضائی به موضوعات مرتبط با معیشت مردم هم توجه کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به شرح وظایف سازمان متبوعش اضافه کرد: پیشگیری از وقوع جرم و تخلف به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در دستور کار سازمان بازرسی کل کشور است و هشدارهای سازمان در جهت کمک به مدیران است و اجرای به موقع قوانین است.

خدائیان با تاکید بر اینکه نظارت سازمان بازرسی هم پیشینی و هم پسینی است یکی از مؤلفه‌های توسعه یافتگی و رشد در کشور را اجرای صحیح قانون دانست و ادامه داد: امامان جمعه گزارش‌هایی که به دفتر نماینده ولی‌فقیه ارجاع می‌شود را برای پیگیری به سازمان بازرسی اعلام کنند.

کد خبر 774479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.