آزادسازی فضای سبز سه‌‎راه نظر با ۹۰ میلیارد تومان اعتبار

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: آزادسازی فضای سبز سه‌‎راه نظر با هزینه ۹۰ میلیارد تومان انجام شد تا شهروندان در قالب گروه‌های مختلف سنی به‌منظور گذران اوقات فراغت فضای مناسبی داشته باشند.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آزادسازی فضای سبز سه‌راه نظر اظهار کرد: از سال ۱۳۸۵ عملیات آزادسازی زمینی به مساحت ۴۱۲۰ متر مربع آغاز شده بود که بنا بر دلایلی از جمله شرایط تملک این فضای سبز احیا نشده بود.

وی افزود: با همت و همکاری همکارانم در شهرداری منطقه ۵ و مالکانی که بحث آزادسازی داشتند، طی سال‌های ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳، حدود ۳۸۰ متر باقی‌مانده آزادسازی و طی دو سال اخیر حدود ۹۰ میلیارد تومان هزینه شد و به ثمر رسید تا شهروندان در قالب گروه‌های مختلف سنی به‌منظور گذران اوقات فراغت فضای مناسبی داشته باشند.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات عمرانی این طرح آغاز شد و در حداقل زمان ممکن به بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: عملیات عمرانی، مبلمان شهری و روشنایی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان انجام شد و در اختیار شهروندان محله مارنان و سه‌راه‌نظر قرار گرفت.

کارگر گفت: احداث پیاده‌رو به مساحت ۵۰۰ مترمربع، ۴۰۰ متر جدول‌گذاری، تعمیرات پیاده‌رو پیرامون و جداول ۲۰۰ مترمربع، اجرای نمازخانه به مساحت ۱۶ مترمربع، ۷۵۰۰ مترمربع مساحت فضای سبز که ۳۰۰۰ مترمربع از قبل درختکاری و رها شده بود که در حال حاضر تملک و آزادسازی‌های آن انجام شده و به فضای سبز تغییر یافته است.

کد خبر 774464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.