افزایش ۴۵ درصدی نرخ سرویس مدارس تهران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از افزایش ۴۵ درصدی نرخ سرویس مدارس پایتخت برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شادی مالکی امروز _سه‌شنبه دوم مرداد_ در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این افزایش نسبت به نرخ پایه سال گذشته تعیین شده که حداقل ۱۲ میلیون و حداکثر ۲۷ میلیون تومان براساس مصوبه شورا و بر اساس کیفیت خودرو خواهد بود.

وی با اینکه در سال جاری آمار دانش‌آموزان ۱۷۵ هزار نفر به شهرداری اعلام شده است، افزود: تاکنون ۲۲ هزار نفر برای سرویس مدارس در سامانه سپند نام نویسی و ۱۲۰ شرکت هم اعلام آمادگی کرده‌اند تا مسئولیت خدمات رسانی سرویس مدارس را برعهده گیرند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران خاطرنشان کرد: کرایه جابه‌جایی دانش‌آموزان بر اساس ضریب مسولیتی تعیین می‌شود، یعنی برای دانش آموزان استثنایی، دانش آموزان ابتدایی و دبیرستانی ضریب مسئولیتی وجود خواهد داشت.

مالکی اضافه کرد: از آنجا که مسئولیت سرویس مدارس امسال برعهده شهرداری تهران گذاشته شده است برابر مصوبه شورا تمام شرکت‌های که بخواهند جابه‌جایی دانش آموزان و سرویس مدارس را برعهده بگیرند، باید مجوز دریافت کنند.

وی ادامه داد: برابر آئین نامه همچنین خودروهایی که به صورت شرکت‌های مجازی فعال هستند هم باید مجوز اخذ کنند و البته در این خصوص مکاتبه‌ای با این شرکت‌ها خواهیم داشت.

مدیرعامل تاکسیرانی تهران با بیان اینکه والدین هم می‌توانند مشکلات خود را به شهرداری اعلام کنند، تاکید کرد: در صورت رضایت والدین، می‌توانند از خودرو برقی برای دانش‌آموزان خود استفاده کنند.

کد خبر 774457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.