پیشرفت ۸۸ درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۸۸ درصدی پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان بالاتر از میانگین کشور است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، فرهاد بختیاری‌فر ظهر امروز _سه‌شنبه دوم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه جهاد آبرسانی در استان همدان شامل آبرسانی به ۱۶۰ روستا با اعتباری بالغ بر ۵۰۹ میلیارد تومان در راستای پیشبرد اهداف محرومیت‌زدایی و آبرسانی به روستاهای استان همدان است.

وی افزود: ساخت ۵۴ باب مخزن با حجم ۱۹۶۵۰ متر مکعب، اجرای ۲۲۳ کیلومتر خط انتقال، اجرای ۱۸۲ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه، احداث هشت باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۱۰۱ لیتر در ثانیه و حفر ۲۲ حلقه چاه با آبدهی ۱۱۰ لیتر در ثانیه برای آبرسانی به روستاهای استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به پیشرفت ۸۸ درصدی این پروژه در رابطه با خلاصه عملیات اجرا شده برای آبرسانی به روستاهای استان، ادامه داد: احداث مخزن زمینی به تعداد ۱۹ باب و ۱۵۲۰۰ متر مکعب، اجرای خط انتقال به طول ۲۱۰ کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول ۱۴۰ کیلومتر، حفر چاه و بهسازی چشمه و قنات به تعداد ۳۷ حلقه و احداث دو باب ایستگاه پمپاژ، انجام شده است.

بختیاری‌فر اضافه کرد: استان همدان همواره از استان‌های برتر در حوزه‌ی اجرای پروژه‌های جهاد آبرسانی بوده و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان بالاتر از میانگین کشور که ۵۰ درصد گزارش شده است.

کد خبر 774424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.