اولین جشنواره شهر ایمن در زرند برگزار می‌شود

شهردار زرند از برگزاری نخستین جشنواره شهر ایمن با همکاری شهروندان و کسبه برای اولین بار توسط شهرداری زرند خبر داد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان از برگزاری نخستین جشنواره شهر ایمن با همکاری شهروندان و کسبه برای اولین بار توسط شهرداری زرند خبر داد و اظهار کرد: در این طرح که به همت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برگزار می‌شود، کارشناسان سازمان آتش نشانی وضعیت ایمنی تمامی فعالیت‌های اداری، صنفی، تجاری و مسکونی شهر را مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی با اشاره به انجام بازدیدهای مختلف از مراکز خرید و مغازه‌های سطح شهر در قالب این جشنواره، افزود: سعی داریم با اجرای این طرح نواقص موجود در سطح شهر را شناسایی و در راستای رفع و کاهش آن‌ها گام برداریم.

شهردار زرند تصریح کرد: در اجرای طرح، میزان آشنایی ساکنین با مسائل ایمنی در زمان آتش سوزی و زلزله، داشتن پایان کار ساختمانی و تأییدیه ایمنی، دارا بودن سیستم اعلام حریق و تجهیزات اطفای حریق، رعایت مباحث ایمنی در ساختمان و نکات ایمنی در استفاده از وسایل گازسوز، وضعیت انبار داری و… مورد بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه رعایت مسائل ایمنی همیشه اولین شرط در راستای حفظ سرمایه شهروندان است، گفت: این طرح به صورت رایگان و از ششم مرداد به مدت یک ماه اجرایی خواهد شد و طی آن ارگاه‌های بازیافت زباله، مدارس، مهدکودک‌ها، ساختمان‌های درمانی و مطب‌ها مورد بررسی و ارزیابی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی قرار خواهند گرفت.

ضیاءالدینی از شهروندان خواست با رعایت اصول ایمنی و همکاری با کارشناسان سازمان، برای کاهش حوادث در سطح شهر زرند همراهی کنند.

کد خبر 774328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.