شرکت‌های هواپیمایی باید پاسخگوی تاخیر پروازها باشند

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان گفت: مسئله تأخیرهای طولانی‌مدت در پروازهای این استان به‌صورت جدی پیگیری شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

ابوالفضل احمدزاده در گفت‌و گو با خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: بعضی شرکت‌های هواپیمایی از جمله شرکت هواپیمایی کاسپین در پرواز اول مرداد خود در مسیرهای زاهدان به مشهد و مشهد زاهدان با ایجاد تأخیرهای چهار و هشت ساعته موجبات نارضایتی مردم و مسافران را ایجاد کرد که مصداق بارز تضییع حقوق عامه است.

وی افزود: این مسئله را به صورت جدی پیگیر خواهیم بود و با شرکت‌های متخلف که حرمت مسافران را رعایت نمی‌کنند، برخورد قاطع قضائی خواهد شد که موضوع را با مدیرکل فرودگاه‌های استان نیز مطرح کردم.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: در اسرع وقت مدیران تمامی این شرکت‌های هواپیمایی در استان را گردهم خواهیم آورد و تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود، چراکه این اقدامات به نوعی ترک فعل و بر هم زدن امنیت روانی جامعه محسوب می‌شود که با وجود افزایش قیمت بلیت، خدمات آن‌ها بی‌کیفیت‌تر شده است که باید اصلاح شود.

احمدزاده تاکید کرد: تأخیرهای بیش از حد این ایرلاین تبعات زیاد و نارضایتی‌های علنی را ایجاد می‌کند و هرگز اجازه تکرار آن را نخواهیم داد و هشدار می‌دهیم در صورت بروز موارد مشابه بدون مماشات برخورد شده و برای آن‌ها پرونده قضائی تشکیل می‌شود.

وی تصریح کرد: در این قبیل موارد نیز متولیان مکلف هستند به صورت رسمی و علنی از مردم و مسافران عذرخواهی کرده و پاسخگوی مطالبات شأن باشند و نباید به گونه‌ای پیش بروند که از متانت و صبر مردم فهیم استان سواستفاده کنند و از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کنند.

گفتنی است، پرواز اول مرداد شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر زاهدان به مشهد تأخیر چهار ساعته و در مسیر مشهد به زاهدان نیز بالغ‌بر هشت ساعت تأخیر داشت که گلایه‌های جدی شهروندان را به‌دنبال داشت.

کد خبر 774301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.