ابوالفضل احمدزاده در گفتو گو با خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: بعضی شرکتهای هواپیمایی از جمله شرکت هواپیمایی کاسپین در پرواز اول مرداد خود در مسیرهای زاهدان به مشهد و مشهد زاهدان با ایجاد تأخیرهای چهار و هشت ساعته موجبات نارضایتی مردم و مسافران را ایجاد کرد که مصداق بارز تضییع حقوق عامه است.
وی افزود: این مسئله را به صورت جدی پیگیر خواهیم بود و با شرکتهای متخلف که حرمت مسافران را رعایت نمیکنند، برخورد قاطع قضائی خواهد شد که موضوع را با مدیرکل فرودگاههای استان نیز مطرح کردم.
سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان بیان کرد: در اسرع وقت مدیران تمامی این شرکتهای هواپیمایی در استان را گردهم خواهیم آورد و تذکرات لازم به آنها داده میشود، چراکه این اقدامات به نوعی ترک فعل و بر هم زدن امنیت روانی جامعه محسوب میشود که با وجود افزایش قیمت بلیت، خدمات آنها بیکیفیتتر شده است که باید اصلاح شود.
احمدزاده تاکید کرد: تأخیرهای بیش از حد این ایرلاین تبعات زیاد و نارضایتیهای علنی را ایجاد میکند و هرگز اجازه تکرار آن را نخواهیم داد و هشدار میدهیم در صورت بروز موارد مشابه بدون مماشات برخورد شده و برای آنها پرونده قضائی تشکیل میشود.
وی تصریح کرد: در این قبیل موارد نیز متولیان مکلف هستند به صورت رسمی و علنی از مردم و مسافران عذرخواهی کرده و پاسخگوی مطالبات شأن باشند و نباید به گونهای پیش بروند که از متانت و صبر مردم فهیم استان سواستفاده کنند و از زیر بار مسئولیت خود شانه خالی کنند.
گفتنی است، پرواز اول مرداد شرکت هواپیمایی کاسپین در مسیر زاهدان به مشهد تأخیر چهار ساعته و در مسیر مشهد به زاهدان نیز بالغبر هشت ساعت تأخیر داشت که گلایههای جدی شهروندان را بهدنبال داشت.
نظر شما