کشف ۳۰ تن شکر خارج از عرضه در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۳۰ تن شکر یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع خبر داد و گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک واحد صنفی در حاشیه شهر ایلام اقدام به نگهداری و توزیع غیرمجاز اقلام خوراکی به صورت قاچاق و عرضه خارج از شبکه می‌کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سردار جمال سلمانی شب گذشته _دوشنبه یکم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات فنی و پلیسی محل فعالیت احدی از فعالان غیرمجاز در زمینه قاچاق اقلام خوراکی (شکر یارانه‌ای) که به صورت عرضه خارج از شبکه فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک واحد صنفی در حاشیه شهر ایلام اقدام به نگهداری و توزیع غیرمجاز اقلام خوراکی به صورت قاچاق و عرضه خارج از شبکه می‌کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان پس از هماهنگی با مقام قضائی موفق شدند در بازرسی از محل مورد نظر، مقدار ۳۰ تن شکر یارانه‌ای را کشف کنند.

سردار سلمانی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای مکشوفه ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 774278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.