تبلت جدید لنوو چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 که به تازگی معرفی شده است، در تاریخ 27 جولای وارد بازار می‏‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 که ۲۷ جولای عرضه می‌‏شود، دارای یک نمایشگر ۱۲.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و رزولوشن 2.9K است؛ نسخه استاندارد این محصول در سه نسخه عرضه می‎‌شود، نسخه اول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، نسخه دوم با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 با حافظه رم LPDDR5X و حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 4.0 همراه است و از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند، انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۵ وات بهره می‌برد، این تبلت از طریق رابط کاربری ZUI 16 اجرا می‌‏شود.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.7 به تراشه Dimensity 8300 مجهز شده است و در دو رنگ خاکستری و سبز وارد بازار می‏‌شود؛ با نزدیک شدن به زمان عرضه این محصول، انتظار می‌رود جزئیات بیشتری در مورد مشخصات دوربین و دیگر ویژگی‌های آن منتشر شود.

کد خبر 774261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.