هیئت رئیسه مجمع نمایندگان استان کرمان تعیین شدند

نشست مجمع نمایندگان استان کرمان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار و اعضای هیئت رئیسه مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در نشست مجمع نمایندگان استان، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم، نرماشیر، فهرج، ریگان و گنبکی به عنوان رئیس، مجید دوستعلی نماینده مردم کرمان و راور به عنوان نایب رئیس، بهنام سعیدی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد به عنوان سخنگو و غلامرضا نویدی نماینده مردم شهربابک به عنوان دبیر مجمع انتخاب و معرفی شدند.

بهنام سعیدی سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان روند اولین نشست را بسیار امیدبخش و حاوی پیام همدلی و همراهی و اهتمام نمایندگان جهت تحقق اهداف پیش رو دانست و اظهار کرد: همزمان با دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری، نشست مشترک نمایندگان استان، با حضور ۱۰ نماینده حوزه‌های نه‌گانه برگزار شد.

وی افزود: پس از تاکید نمایندگان بر وحدت، همدلی، پیگیری حل مشکلات و تحقق اهداف مشترک در راستای رشد استان به دور از هرگونه اختلاف و تک‌روی و عدم شفافیت، در یک همراهی محسوس و قابل ستایش، بر تشکیل مجمع نمایندگان استان توافق شد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: در این نشست دیدگاه‌های مختلف مطرح و مقرر شد اعضای هیئت رئیسه هر سال به صورت چرخشی فعالیت کنند.

وی به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: بیانات رهبر فرزانه انقلاب برای مجمع نمایندگان استان اولین راهبرد کاری خواهد بود تا در اوج یگانگی و همدلی، پیگیر اجرایی شدن منویات رهبری در رفتار و گفتار، نطق‌ها و در پیگیری‌ها و فعالیت‌های نظارتی و تقنینی باشند.

کد خبر 774205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.