پوستر بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی رونمایی شد

استاندار کرمان گفت: از ۲۰ پیرغلام در عرصه ملی و کشوری، ۱۰ پیرغلام در عرصه بین‌الملل و دو پیرغلام از استان کرمان تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در در نشست خبری و رونمایی از پوستر بیست‌ویکمین اجلاس پیرغلامان حسینی، با بیان اینکه شش کمیته برای اجرای برنامه‌های اجلاسیه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: حدود ۵۰۰ مهمان داخلی و خارجی در این اجلاس حضور دارند.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌هایی با حضور مهمانان در روضه‌های خانگی، هیأت‌های شهر و بیت‌الزهرای شهید سلیمانی تدارک دیده شده است، افزود: افتتاحیه اجلاسیه روز نهم مرداد در مزار شهید سلیمانی و اجلاس شاعران در روز دهم در تالار فرهنگ و هنر کرمان برپا می‌شود و مراسم اختتامیه روز یازدهم مرداد در حسینه ثارالله کرمان برگزار خواهد شد.

جواد رمضان‌نژاد رئیس اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی نیز در این نشست به طراحی نشان پیرغلام در این دوره از اجلاس اشاره کرد و گفت: استان خراسان رضوی برای میزبانی سال آینده انتخاب شده است که در مراسم اختتامیه معرفی و پرچم اجلاس به آن‌ها داده می‌شود.

پوستر بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی رونمایی شد

عرفان خداپرست دبیر اجرایی اجلاسیه هم از برگزاری سومین نشست بانوان ستایشگر در محل استانداری کرمان خبر داد و گفت: ظرفیت‌های استانی را پای کار آورده‌ایم و آئین‌های عزاداری کرمان را در این اجلاس ارائه خواهیم کرد و به برکت خون حاج قاسم شاهد اتفاق خوبی در کرمان خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، در این نشست از پوستر بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی که توسط محمد روح الامین طراحی شده است، رونمایی شد.

بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان حسینی، نهم تا یازدهم مرداد ماه جاری به همت سازمان بسیج صداوسیما و با مشارکت استانداری کرمان در کرمان؛ پایتخت مقاومت جهان اسلام برگزار خواهد شد.

کد خبر 774181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.