اجرای ۹۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 90 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مهرداد آهکی امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه‌های استان همدان با استفاده از ظرفیت ۲۵ اکیپ پیمانی در حال اجراست و این عملیات تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن ایام اربعین حسینی و تردد دلدادگان و زوار اباعبدالله حسین (ع) از محورهای استان همدان، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی، اصلی و مسیرهای منتهی به مرزهای سه گانه در اولویت این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به ارتقا ایمنی راه‌های استان همدان تأکید کرد: علاوه بر ارتقای ایمنی محورهای استان، رضایتمندی کاربران جاده‌ای یکی از مهمترین اهداف راهداری محسوب می‌شود.

آهکی اضافه کرد: در سال گذشته ۵۰۴ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راه‌های همدان اجرا شد و امسال نیز به طور ویژه پیگیر تأمین و جذب اعتبارات مورد نیاز هستیم تا همچون پارسال بیش از هدف گذاری سال در راه‌های استان بهسازی و روکش آسفالت داشته باشیم.

کد خبر 774171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.