اجرای نهضت آسفالت در کوچه پس‌کوچه‌های منطقه ۳ اصفهان

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از اجرای نهضت آسفالت معابر در کوچه پس‌کوچه‌های این منطقه خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی در معابر فرعی و اصلی انجام شده است.

روح‌الله ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات اجرایی روکش آسفالت، آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین از ابتدای سال جاری تاکنون به مساحت ۶۰ هزار متر مربع اظهار کرد: شهرداری منطقه ۳ در سال جاری مبلغ ۱۵ میلیارد تومان ردیف بودجه برای آسفالت و لکه‌گیری در نظر گرفته است.

وی افزود: بخشی از عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت بر اساس گزارش‌های مردمی سامانه ۱۳۷ و بخشی دیگر طبق گزارش‌ها دیدارهای مردمی میز خدمت خادمان شهر در مساجد، همچنین درخواست مردمی در سامانه «اصفهان من» انجام شده است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: با جرأت می‌توان گفت سال جاری حجم عملیات آسفالت در معابر منطقه ۳ به هیچ سالی قائل مقایسه نیست، به‌طوری که از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۴۲ هزار متر مربع روکش آسفالت معابر فرعی، ۳ هزار متر مربع معابر اصلی، ۱۰ هزار متر مربع روکش آسفالت و ۵ هزار متر مربع آسفالت تراشی در سطح منطقه انجام شده است.

ابوطالبی اضافه کرد: معابر فرعی واقع در خیابان‌های احمدآباد، نشاط، فلسطین، بزرگمهر و ابن‌سینا همچنین چهار راه گلزار و خیابان مشتاق از جمله مکان‌هایی هستند که روکش آسفالت در آن‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به ۸۰۰ مورد لکه‌گیری معابر در منطقه ۳ از ابتدای سال تاکنون گفت: روزانه گزارش‌های زیادی درباره حفاری و درخواست ترمیم معابر در سامانه ۱۳۷ ثبت می‌شود که این منطقه نیز به سرعت درخواست‌ها را بررسی و در صورت نیاز اقدام به ترمیم آسفالت می‌کند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بیان داشت: از نظر موقعیت و حجم رفت‌وآمد، منطقه ۳ با هیچ‌کدام از مناطق دیگر قابل قیاس نیست، زیرا در این منطقه تردد بسیار زیاد است و بافت فرسوده و محورهای مهم تاریخی در این منطقه متمرکز شده‌اند.

ابوطالبی با اشاره به اینکه اعتبارات ویژه‌ای برای آسفالت معابر منطقه در نظر گرفته شده است، بیان کرد: نهضت آسفالت تا پایان سال به‌منظور رفاه حال شهروندان و نونوار شدن کف کوچه‌های این منطقه ادامه دارد.

کد خبر 774166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.