مرحله آماده‌سازی فروش پسماند مطابق برنامه زمان‌بندی اجرا و به اتمام رسید

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: طبق قرارداد، آماده‌سازی، برداشت، فروش و بازسازی محل باطله‌های معدنی پسماند شهرک تخصصی روی، مرحله آماده‌سازی فروش پسماند مطابق برنامه زمان‌بندی اجرا و به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، مجید گلشنی منفرد، امروز_ دوشنبه یکم مرداد- در جلسه هماهنگی فروش دپوی پسماند اظهار کرد: طبق قرارداد، آماده‌سازی، برداشت، فروش و بازسازی محل باطله‌های معدنی پسماند شهرک تخصصی روی، مرحله آماده‌سازی فروش پسماند مطابق برنامه زمان‌بندی اجرا و به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله اقدامات لازم برای آماده‌سازی محل دپو از جمله تجهیز کارگاه و آزمایشگاه ایجاد شده است، اضافه کرد: اقدامات زیرساختی آب و برق، برداشت آزمایشی، نصب باسکول و همچنین تهیه و تدوین طرح‌های زیست محیطی، طرح برداشت و سامانه فروش پسماند نیز توسط برنده مزایده صورت گرفته است.

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه هم اکنون بازه ۱۰ ساله دوره قطعیت که شامل برداشت و فروش پسماند است، افزود: پس از اتمام این دوره شش ماه جهت بازسازی محل باطله‌ها و تحویل در نظر گرفته شده است.

گلشنی منفرد اضافه کرد: در این مرحله پس از به‌روزرسانی ضمانت نامه‌ها، آنالیز آزمایشگاهی دپوهای هزار تنی در سایت zanjandepo.ir قرار گرفته و واحدهای متقاضی می‌توانند مدارک خود را جهت خرید در این سایت بارگذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه احراز صلاحیت خریداران همچون مجوز حمل پسماند و ظرفیت تولید توسط این سازمان بررسی می‌شود، افزود: بسته دپوها به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش می‌رسد و شرکت مجری موظف است در بازه‌های زمانی چهار ماهه، ۳۱ درصد از درآمد فروش را به خزانه واریز کنند.

رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: طبق قرارداد شرکت موظف شده است به جز سال اول که مشمول ۵۰ درصد تخفیف است، سالانه ۶۰۰ هزار تن از پسماند را به فروش برساند و در صورت فروش مازاد مشمول یک درصد تخفیف شود.

کد خبر 774144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.