قاضی اشنویه‌ای تجهیز کتابخانه مدارس را جایگزین حبس کرد

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: قاضی اشنویه‌ای به جای حبس، یکی از مجرمان دارای شرایط را به تجهیز کتابخانه مدارس مناطق محروم و روستایی این شهرستان محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی اظهار کرد: قاضی اشنویه‌ای به جای حبس، یکی از مجرمان دارای شرایط را به تجهیز کتابخانه مدارس مناطق محروم و روستایی این شهرستان محکوم کرد.

وی افزود: با مجازات‌های جایگزین حبس صادره در اشنویه در راستای خدمات عام‌المنفعه، ۱۵ مدرسه روستایی و شهری کم‌برخوردار و محروم این شهرستان مجهز به ۱۵ قفسه کتاب به تعداد یک هزار و ۵۰۰ جلد کتاب کودک و نوجوان با ارزش یک میلیارد ریال شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به صدور احکام جایگزین حبس دیگری توسط قضات اشنویه‌ای گفت: احداث دومین خانه بازی و سرگرمی استان از موارد دیگر احکام جایگزین حبس در این شهرستان است.

عتباتی ادامه داد: این احکام در راستای سیاست‌های کلان قوه قضائیه مبنی بر احیای حقوق عامه مردم و حبس‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و توجه به نیازهای مناطق محروم و افزایش سرانه مطالعه بر مدار اجرای حکمرانی مطلوب قضائی و مردم محوری با هدف خدمت به عموم مردم صادر شده است‌.

وی ابراز امیدواری کرد که همین روند در جهت بهبود و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در تعامل با سایر ارگان‌های خدمتگزار مردم اشنویه ادامه پیدا کند.

کد خبر 774134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.