همه دستگاه‌ها برای میزبانی مناسب از زائران اربعین همکاری کنند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه گفت: در ایام اربعین حسینی (ع) نیازمند کمک جمعی و همکاری همه جانبه تمام دستگاه‌های ذی‌ربط هستیم تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی ظهر امروز _ دوشنبه یکم مرداد _ در دیدار قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و جمعی از اعضای هیأت رئیسه و مدیر حقوقی دانشگاه، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی (ع) نیازمند کمک جمعی و همکاری همه جانبه تمام دستگاه‌های ذی‌ربط هستیم تا بتوانیم میزبان خوبی برای زائران عزیز باشیم.

وی افزود: مهمترین بخشی که در راهپیمایی باشکوه اربعین باید مورد توجه ویژه قرار گیرد حوزه بهداشت و درمان است و بی‌شک با اقدامات صورت گرفته خدمات خوبی در حوزه سلامت در استان به زائران اربعین ارائه می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانش تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همواره به ویژه در بحران‌ها و همایش عظیم اربعین حضوری پر رنگ و قابل توجه داشته است که بسیار قابل تقدیر است.

در ادامه قباد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین در مرز خسروی احداث شد و با حضور وزیر بهداشت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز بهترین خدمات بهداشتی درمانی در مرز خسروی به زائران اربعین ارائه شد و در کشور مقام اول را در ارائه خدمات بهداشتی درمان در ایام اربعین کسب کردیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در اربعین امسال علاوه بر راه‌اندازی مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله (ع) در مرز خسروی، در ۲ هزار مترمربع و با امکانات و تجهیزات کامل، تعداد ۱۲۰ آمبولانس از ورودی مسیر تردد زائران تا مرز خسروی مستقر خواهد شد.

محمدی تاکید کرد: برای ارائه خدمات بهتر به زائران‌، تعداد ۲۵ آمبولانس در مرز خسروی‌، ۴ اتوبوس آمبولانس و ۳ بالگرد نیز در نظر گرفته شده است. محمدی گفت: امیدوارم با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته خدمات بهداشتی درمانی به بهترین نحو ممکن به زائران اربعین حسینی (ره) ارائه شود.

به گزارش ایمنا، در این نشست همچنین بر ایجاد تعامل بیشتر بین این دو ارگان مهم در راستای رفع چالش‌های حوزه‌های مختلف سلامت تأکید شد.

کد خبر 774126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.