کشف ۹۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در شهرستان ماکو/ ماکو شهری عاری از معتاد متجاهر

فرماندار ماکو گفت: در سه ماهه اول سال‌جاری ۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از عوامل تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر کشف و ضبط و در این رابطه یک باند متلاشی و بیش از ۱۰ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رامین موحدی امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماکو از تلاش‌های شبانه‌روزی اعضای کمیته مقابله در کشف و انهدام باندها و شبکه‌های تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: در سایه مجاهدت‌های نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضائی در شهرستان ماکو معتاد متجاهر وجود ندارد و این مهم در کنار فعالیت سایر کمیته‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به دست آمده است.

فرماندار ماکو با تقدیر از زحمات اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جریان اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: اجرای برنامه‌های متنوع از سوی کمیته‌های فرهنگی و پیشگیری می‌تواند جایگاه شهرستان ماکو را به لحاظ کاهش میزان مواد مخدر ارتقا ببخشد.

وی با اعلام اینکه کاهش سن اعتیاد به مواد مخدر و مصرف سیگار زنگ خطری برای متولیان فرهنگی است، ادامه داد: اعلام فراخوان عمومی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد، تدوین برنامه‌های سالانه در راستای اجرای طرح‌های پیشگیرانه و حمایت مادی و معنوی از طرح‌های مرتبط با این موضوع می‌تواند ادارات و نهادهای ذیربط را در اجرای مطلوب مأموریت‌های خود یاری رساند.

موحدی در پایان با تقدیر از زحمات یگان‌های کاشف عنوان کرد: در سه ماهه اول سال‌جاری حدود ۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان از عوامل تهیه، توزیع و قاچاق مواد مخدر کشف و ضبط و در این رابطه یک باند متلاشی و بیش از ۱۰ نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

کد خبر 774122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.