واگذاری ۱۳۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های متقاضی قانون جوانی جمعیت در شهر جدید گلمان

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت در جوانی جمعیت برای واگذاری زمین رایگان به متقاضیان سه فرزند و بالاتر، زمین مناسب در شهر گلمان برای بیش از هزار و ۳۰۰ خانوار متقاضی واجد شرایط در حال آماده‌سازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در جلسه بررسی روند اجرایی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن بر لزوم تسریع عملیات آماده‌سازی و ساخت واحدهای مسکونی شهر جدید گلمان تاکید کرد.

وی افزود: در حال حاضر چهار هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در حال آماده‌سازی و ساخت بوده و تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت در جوانی جمعیت برای واگذاری زمین رایگان به متقاضیان سه فرزند و بالاتر، در این مرحله سایت جوانی جمعیت در شهرستان ارومیه برای واگذاری زمین به بیش از هزار و ۳۰۰ خانوار متقاضی واجد شرایط در حال آماده‌سازی بوده و بر اساس برنامه پیش‌بینی شده به تدریج در حال واگذاری به متقاضیان واجد شرایط است.

عطایی ادامه داد: تسریع در عملیات ساخت و تحویل و همچنین سرعت بخشی در عملیات آماده‌سازی سایت جوانی جمعیت شهر جدید گلمان ارومیه توسط پیمانکار پروژه مورد انتظار است و این موضوع به جد پیگیری می‌شود.

کد خبر 774118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.