ضرورت ساماندهی لجن و شیرابه‌های ورودی به تصفیه‌خانه شهر سنندج

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج بر ضرورت ساماندهی لجن و شیرابه‌های ورودی به تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سنندج تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیف‌الله رضای ظهر امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج که به مشکلات تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سنندج اختصاص داشت، اظهار کرد: لجن و شیرابه پسماندهایی که به داخل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سنندج ورود پیدا می‌کنند باید ساماندهی شوند.

وی با بیان اینکه رفع این آلودگی نیازمند اعتبارات خاصی است، افزود: در این راستا طی هفته آینده باید یک جلسه فنی تشکیل شده و در آن وظایف شهرداری، اداره آبفا و عوامل اجرایی سد ژاوه برای حل این مشکل تعیین شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج خاطرنشان کرد: ساماندهی لجن و شیرابه‌های موجود در تصفیه‌خانه با سلامت و بهداشت جامعه مرتبط است، به همین دلیل نهادهای مسئول باید به وظایف خود در این زمینه به صورت جدی عمل کنند.

رضایی در ادامه این جلسه به بحث نام‌گذاری معابر و خیابان‌های شهری اشاره کرد و ادامه داد: بالغ‌بر ۱۵۰۰ عدد تابلو در سطح شهر سنندج، برای مناطق ۱، ۲، ۳ و ۴ شهرداری به صورت کارشناسی شده، تهیه شده است.

وی با اشاره به ساماندهی نام‌گذاری معابر نواحی منفصل شهری ننله و حسن آباد تصریح کرد: در حال حاضر نام‌گذاری معابر ناحیه منفصل شهری نایسر باقی‌مانده است که ۲۵ کوچه اصلی و خیابان آن در آینده نام‌گذاری خواهد شد.‌

به گزارش ایمنا، در ادامه این جلسه، ساماندهی پسماندها و شیرابه‌های ورودی به تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سنندج از سوی حاضران در جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای پیشنهادی ارائه شد.

کد خبر 774095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.