بسیج برای شناسایی انشعابات غیرمجاز آب در کرمانشاه پای کار آمد

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: از ظرفیت بسیج کارمندی در راستای شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز آب در استان استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی ظهر امروز _دوشنبه اول مرداد_ در جمع خبرنگاران با تأکید بر نقش پر رنگ بسیج در کشور و ظرفیت بالای این نهاد مردمی در کارهای جهادی، اظهار کرد: ما کار را بر اساس اعتقادات انجام می‌دهیم به‌یقین اعتقادی که در قالب یک تشکیلات مقدس قرار گیرد، کارآمدی بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به تنش آبی در کشور و همچنین استان کرمانشاه، یکی از علل این تنش را وجود انشعابات غیرمجاز در سطح استان دانست و گفت: شناسایی سریع و قطع این انشعابات از اهم وظایف ذاتی شرکت آبفا است.

مدیرعامل آبفا استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت بسیج ادارات، خاطرنشان کرد: نسبت به تشکیل یک تیم عملیاتی منطبق بر قانون برای مقابله، شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در جهت کاهش تنش آبی و تأمین آب شرب پایدار هم استانی‌ها اقدام خواهیم کرد.

داودی اضافه کرد: یکی از اهداف بسیج فراهم کردن بستر خدمت در راستای رفاه حال شهروندان است و بسیج حضرت نبی اکرم (ص) آمادگی هرگونه همکاری در این زمینه را طبق قانون با شرکت آبفا دارد.

کد خبر 774078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.