واگذاری ۳۰ هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از واگذاری ۳۰ هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در قالب ۶۰ قرارداد حق بهره‌برداری در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی به عنوان کانون تولید و اشتغال، نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه‌گذاران دارد و با تملک اراضی صنعتی و اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد، تلاش می‌کنیم زمینه‌های توسعه صنعت استان فراهم شود.

وی با اشاره به فعالیت ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان، افزود: تاکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ۱۵۵۰ قرارداد حق بهره برداری زمین با متقاضیان و سرمایه‌گذاران منعقد شده است که از این تعداد ۷۰۰ واحد تولیدی با اشتغال بیش از ۱۳ هزار نفر موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یکی از مزایای حضور تولید کنندگان در شهرک‌های صنعتی را کاهش هزینه‌های ساخت و ساز برشمرد و افزود: با توجه به مجوزهای اولیه اخذ شده و زیرساخت‌های ایجاد شده و همچنین استفاده از خدمات مشترک، شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای حضور سرمایه‌گذاران است.

علایی، حرکت در راستای تحقق شعار سال و رفع موانع تولید را از مهمترین برنامه‌های این شرکت برشمرد و افزود: تملک اراضی صنعتی از اهم برنامه‌های این شرکت است که امیدواریم با مساعدت و همکاری هرچه بیشتر سازمان‌ها و دستگاه‌های خدمت‌رسان، نیاز سرمایه‌گذاران به اراضی صنعتی جدید تأمین شود.

وی از واگذاری ۳۰ هکتار زمین صنعتی به سرمایه‌گذاران در قالب ۶۰ قرارداد حق بهره‌برداری خبر داد و اظهار داشت: برای شفاف‌سازی امور و کاهش بروکراسی‌های اداری، فرآیند واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود تا ضمن ایجاد عدالت در واگذاری‌ها، اهداف دولت الکترونیک در این خصوص نیز محقق شود.

کد خبر 774038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.